Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1582
Så på nyhetene at noen har hatt det gøy i påsken....
punkterte kjerrer
Noen av dere dette?
så det på tv nå, de folka må jo bare være så duster....
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Faen, disse folkene er faen meg syke. Sikkert sånne miljøaktivister som ikke vil at bilene skal kjøre.
Exodus's Avatar
Trådstarter
mulig det ja.
Better than thou.
Har mine tvil.. *humre*
lol, lol og atter lol. det fortjener de, disse syke fantastene som innbiller seg at påsken skal brukes til noe annet en å sitte forran skjermen og kope.

mm
stakkars den/de jævlene vis de blir tatt på fersken. sikkert ikke så gøy for bileieren.
hadde blitt sinsykt forbanne jeg, vis jeg hadde sett noen som sto å stakk hull på dekkkene på bilen min :P
Enig med meitemark.
Jeg synes dette er sinnsykt morsomt (tross alt, det rammer ikke meg :>)! Kutte opp over 200bilers dekk, tenk hvor paff politibetjenten ble dagen etter
Men hvis de blir tatt er det jo litt kjipt, blir nok snakk om store summer og (hørte jeg noen si 12år?) fengsel.
Exodus's Avatar
Trådstarter
jeg hørte også at strafferammen på grov vamdalisme, er på 12 år
På en måte er det artig, men på en annen sinsykt kjipt.
dødskjipt.. hadde blitt flygforbanna visst det var min bil som ble punktert....drittsekker
Exodus's Avatar
Trådstarter
Det hadde vært kjipt å fått bilen sin punktert ja, men det hadde vært litt morsomt å punktere 1000 dekk på en natt.

tragikomisk?
på ei strekning på over 3 mil??

helvettes arbeid for bare ei natt...
Exodus har rett, de får 12år hvis de blir tatt..

Man er rett og slett LEI hvis man gjør noe sånt.. må våre noe stort\gruppe da, tviler på at 2-3 14åringer virkelig hadde giddet å tatt på seg bryet å punge 800dekk :/
Ganske kjip for bileiere som må på jobb neste dag. Det litt kjip å bli isolert på et fjell.
Skjønner ikke at noen orker å anstrenge seg så mye for så lite. Jeg har ikke noe videre sans for hærverk.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
tipper det er en dekkprodusent eller to so står bak hele greia
Mye mer phun å bare sprenge alle bilene isteden..
King of Spooning
Acidous's Avatar
Le hardt vondt og lenge!

Er neppe noen miljøaktivister som ikke vil at bilene skal kjøre siden de har gjordt det over en strekning på 3 mil.

Men uansett, teite folk
er nok terrorister utsendt fra det som er igjen av taliban... hevn..
n00bs!

Ved siste telling er det vel oppe i snart 1200 dekk og 2 millioner kroner(i dekk). For å ikke snakke om alle utgiftene for forsikringsselskap(og redningsselskap) og politietterforskning. Og siden nesten alle anmeldte saken bil for bil blir det 300 anmeldelser, minst 4 erstatningskrav fra forsikring og så de vil nok få ett saftig rulleblad om de blir tatt.
Utrolig bortkasta å gjøre noe sånt.
hadde det vært meg som hadde fått hjula punktert, og jeg hadde tatt idiotene på fersken, ja da hadde JEG blitt bura inne i 21 år!
jævla idioter!!!
2-3 dager ekstra opphold på geilo, hele næringslivet tjener fett på de ekstra dagene med turister.
Exodus's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av r33l
på ei strekning på over 3 mil??

helvettes arbeid for bare ei natt...
Vis hele sitatet...
Ikke med transportmiddel, gummiklubbe og syl...
Dessuten var det nok flere stykker som har gjort dette.
Ministry of Love
sptz's Avatar
gla jeg dro dagen før jeg Men hvordan kan de bli tatt? da må de gå og skryte av det.. litt vanskelig og bevise hvem det var siden ingen (etter det jeg har hørt) har sett noe. kan jo liksom ikke bli dømt for og og være i besitelse av en syl.. vis de som har gjort det ikke sier det til noen slipper de nok unna.. Eller er det noen som har peiling på andre beviser de kan bruke mot dem?
Exodus's Avatar
Trådstarter
tror ikke de kommer til å bli tatt uten at det er et vitne som tyster på de
Den eller de som har gjort det kan vel bli tatt hvis de skryter, ikke har alibi, telefonutskrifter (registrerer hvor man befinner seg, og at noen må ha sett at folkene var på stedet før eller etter hendelsen... muligens
fy, faen for noen idioter.
hadde dette skjedd i asia eller.no ville det vært 15 grupper som hadde tatt på skylda etter et kvarter