Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1309
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ha de flaskene egentlig bare liggende som backup trip kill, men erikke så mye av det i det siste. Fikk det artige påfunn å begynne å skyte disse flaskene fordi det er jo benzo i væske form. Og fytti for et kick jeg fikk de første gangene. Bare den følelsen får meg til å jage mer. Planen er jo å bare gjøre dette kanskje 2 ganger i uken men det er vanskelig å avstå hver dag. Lovte meg selv jeg skulle ta en fridag, men tok en moderat dose. Bare en gang for i kveld, slik som i går.

Men helvete heller. Brukte halvparten av begge flaskene mine på 2-3 dager, fikk helt sjokk. Men husker liksom ingenting, kan godt ha byttet mot noe annet for alt jeg vet. Eller sølt. Eller alle bomskudda fordi jeg var helt på trynet.

Den digge benzo følelsen forsvinner etteer hvert. Jeg ser at hvis jeg skal kunne nyte det så må det bare gjøres av og til. Er det noen her inne som har vært igjennom lignende og oppnådd kontrollert rusinntak, uten konsekvener for det ordinære liv?

Vet de fleste av dere er glad i piller. Men hadde vært interessant å høre om noen andre skyter det og. Eneste stedet du kan få det er på sykehus. Det er litt artig.

Vet ikke helt hvor jeg vil med diskusjonen men jeg ønsker å trappe ned og håper å få kanskje et par visdomsord og hvis kanskje ikke akkurat vis men peke på hva slags idioti jeg holder på med. Det er en indre krig som foregår i meg nå.
Er ikke så mye annet å si enn at Benzoer er helt forjævlig å være avhengig av, og det trenger ikke gå så mange ukene før man vil få ganske tunge abstinenser, hvis man er raus med doseringene.

At du kjører Benzo IV er nok ikke så lurt, sånn i forhold til helsen.
Benzodiazepiner er ikke så fysisk skadelig, men å drive å skyte dagen lang gjør det ikke sunnere.
Det høyner ikke akkurat terskelen for å innta noe annet IV når du har gått tom heller, og du bør tenke litt fremover ettersom du åpenbart allerede har krysset ganske mange grenser.
Er du keen på en skikkelig ruskarriere med nåler og hele pakka?

Hva med å bruke det du har igjen til å trappe ned? Og ta det så klart helst oralt fremfor alternativet du driver å trikser med nå.

Er det et langtidsvirkende Benzo du har tilgang på har du flaks ettersom abstinensene ikke blir like drøye like fort. Hvilket Benzo?

Slutt før heller enn siden, så sparer du deg for mye faenskap
Sist endret av krystallkongen; 15. april 2021 kl. 23:55.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Damn boy.. Nei jeg har aldri skutt det men elsker benzo rusen. Elsker den så mye at jeg måtte slutte cold turkey og aldri kjøpe eller være i nærheten av en eneste pille igjen! Ellers hadde jeg nok endt som deg å skutt både det ene og det andre. Aldri hørt om noen misbrukere som har klart å regulere og ha et kontrollert rusinntak som du kaller det, av piller..
Tror du bør ta sikte på at du er nødt til å slutte med hele driden
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men elsker benzo rusen. Elsker den så mye at jeg måtte slutte cold turkey og aldri kjøpe eller være i nærheten av en eneste pille igjen!

Aldri hørt om noen misbrukere som har klart å regulere og ha et kontrollert rusinntak som du kaller det, av piller..
Vis hele sitatet...
Samme her, Benzoer gjør de aller fleste rimelig nonchalante ifht til eget misbruk.

Man gir faen i alt og alle, inkludert seg selv.

Om du hadde vært kliss edru nå, TS, hadde du nok kjent på litt mer bekymring og kanskje skam i forhold til opplegget du har på gang nå.

Kanskje ta noen dager og reflektere på om dette er noe du er gira på når du har fått ut litt Benzo av systemet.
Sist endret av krystallkongen; 16. april 2021 kl. 00:01.
Jeg har ved en anledning skutt mye flytende etizolam. Fikk aldri noe kick, så endte med å prøve mer og mer. I løpet av en dag var flaska tom, og jeg husker ikke noe før neste dag.. vinduet mitt var knust var det første jeg oppdaget. Fra innsiden. God gammel benzo blackout rett å slett men fy faen for et waste å skyte det, føler det blir stuking desperat for å finne nye misbruksmåter og da er man på feil sti mener jeg.