Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1957
Har klart å skaffe meg en del DMT av den vanlige typen, og ikke 5-MeO-DMT. Har tidligere snortet 5-MeO-DMT men har forstått at den typen jeg har fått tak i noe ikke er særlig egnet for den type inntaksmetode og helst burde røykes.

Så da tenkte jeg og gå til anskaffelse av vape, med temperaturstyring for å få mest mulig ut av det jeg har kjøpt. Noen som har anbefalinger og erfaringer om hvordan jeg bør gå frem, hvor jeg kan kjøpe vape, hvilken type, tilleggsutstyr og hvordan jeg går frem i selve utførelsesprossesen.

Og er det noen forskjell i opplevelse av disse to variantene av DMT?
Sjekk ut videoene til han her. Han har forsket mye på inntaks metoder og har også videoer som "sammenligner" dmt og 5 Meo.
Har ikke prøvd, men han mener han har den beste metoden i videoen under.
https://www.youtube.com/watch?v=gHW6FeuhSjA&t=192s
Hamilton Morris har mange videoer om 5-Meo-DMT på youtube. Du må gjøre research kompis, mange som har dødd pga dette stoffet. Man MÅ ha en tripsitter
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Michio Kaku Vis innlegg
Hamilton Morris har mange videoer om 5-Meo-DMT på youtube. Du må gjøre research kompis, mange som har dødd pga dette stoffet. Man MÅ ha en tripsitter
Vis hele sitatet...
Man MÅ ikke ha en trippsitter nei.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Man MÅ ikke ha en trippsitter nei.
Vis hele sitatet...
Det er sant at det er forskjell på bør og må, men når det er tilfeller av pustestans og liknende rapportert så er det ganske viktig å påpeke at man bør fremfor å kun påpeke at man ikke må.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er sant at det er forskjell på bør og må, men når det er tilfeller av pustestans og liknende rapportert så er det ganske viktig å påpeke at man bør fremfor å kun påpeke at man ikke må.
Vis hele sitatet...
Pustestans av å røyke vanlig dmt?
Sitat av Polkos Vis innlegg
Pustestans av å røyke vanlig dmt?
Vis hele sitatet...
Yup. Det er egentlig mest spekulasjon og noe jeg har hørt om ved store mengder røykt, og da skal man visst helle vann i ansiktet på den det gjelder for å tvinge frem gisperefleksen. Det er riktignok en sjeldnere bivirkning enn det å løpe og kave rundt og slå seg men for sistnevnte grunn kan det være lurt å ha sitter også til å holde deg fast.

Mener jeg så en forklaringvideo av hun her: https://youtu.be/s_rE_-pJVGE der hun visstnok stoppet å puste tidvis og de helte vann på henne for å sette igang maskineriet igjen.
Sist endret av Relevant; 9. april 2021 kl. 12:31.
Ikke helt det du spør etter, men anbefaler en Vaporgenie. Nermest idiotsikker når det kommer til det å ikke brenne varene, også er den utrolig effektiv.
Sitat av Polkos Vis innlegg
Pustestans av å røyke vanlig dmt?
Vis hele sitatet...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Yup.
Vis hele sitatet...
Har du kilde på dette Relevant? Har hørt at dette kan skje med 5-MeO-DMT, men ikke "vanlig" DMT slik som trådstarter sier han har.
Sist endret av Snablet; 9. april 2021 kl. 17:14.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Yup. Det er egentlig mest spekulasjon og noe jeg har hørt om ved store mengder røykt, og da skal man visst helle vann i ansiktet på den det gjelder for å tvinge frem gisperefleksen. Det er riktignok en sjeldnere bivirkning enn det å løpe og kave rundt og slå seg men for sistnevnte grunn kan det være lurt å ha sitter også til å holde deg fast.

Mener jeg så en forklaringvideo av hun her: https://youtu.be/s_rE_-pJVGE der hun visstnok stoppet å puste tidvis og de helte vann på henne for å sette igang maskineriet igjen.
Vis hele sitatet...
Det er 5-MeO-DMT som kan gi pustestans, ikke N,N-DMT ("vanlig" DMT som TS har). Det er ikke rapportert om livsfarlige bivirkninger med dampet N,N-DMT, men det er skrevet om hjertestans ved intravenøs injeksjon (stor dose) i DMT: The Spirit Molecule. Uansett - N,N-DMT er ansett som relativt fysisk trygg. Pustestans er derimot bekreftet som en bivirkning av 5-MeO. Den senker pustefrekvens til og med ved lave-moderate doseringer.

Det med å løpe rundt og skade seg er også mer vanlig med 5-MeO, men kan tydeligvis skje med N,N-DMT også. Jeg har personlig aldri opplevd det, DMT har stortsett alltid paralysert meg - noe som er langt mer vanlig.

TS, elektroniske vapes fungerer, men jeg vil heller anbefale deg å investere i GVG (glass vapor genie) - den koster mindre enn en god vape med temperaturkontroll og er langt enklere å bruke og vedlikeholde. Den fordamper DMT effektivt, så du sløser nærmest ingenting.

Jeg er en gjerrig faen, så jeg lagde min egen "GVG" av en vanlig bong. Jeg er storfornøyd! Tar hele dosen i 1 hit, trenger ikke mer enn 25 mg for en tilfredsstillende reise. Jeg har prøvd å bruke elektronisk vape før jeg lagde riggen, og det fungerte jo, men DMT oppløst i e-juice tettet igjen bomull rundt coilen meget fort. Du kan bruke en sånn donut atomizer (da slipper du å blande DMT i e-juice og forholde deg til bomull), men de selges ikke i Norge så vidt meg bekjent.

I bunn og grunn sparer du penger og stress ved å investere i en GVG. Hvis du klarer å sette sammen en perfekt elektronisk vape oppsett for formålet, så er jeg sikker på at du bruker ett par tusen kroner ekstra og tvilsomt oppnår et bedre resultat enn ved å bruke GVG.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Praetendere
Jorg's Avatar
Trådstarter
Hvor mye DMT er for mye?
Kommer an på hvor effektivt du fordamper det. Jeg setter grensen ved 40 mg med min home made GVG. Går for 40 kun hvis jeg føler meg svært trygg (gjerne en erfaren person i nærheten) og har alt på stell. Når jeg er alene pleier jeg å bruke 30 mg som maksdose - er redd for oppkast og kvelning selvom jeg aldri har følt meg kvalm på DMT.

50 mg+ er overkill - da er sjansen for bivirkninger i form av høyt blodtrykk og oppkast ganske høy. Det kan også bli utfordrende mentalt, men "fordelen" er at du glemmer alt etter å ha landet. Det blir rett og slett for mye for psyken å bearbeide og lagre. Jeg har ved en anledning dosert en venn med 45-50 ved et uhell, det gikk bare godt med han (fyren tåler psykedelika som ingen andre jeg har møtt), men han husket heller ingenting. Hukommelsestap ved høye doseringer ble også beskrevet i boka DMT: The Spirit Molecule, så det er vanlig.

Start med 20-25 og arbeid deg opp til 35. Anbefaler jeg en tripsitter hvis du ønsker å utforske høyere doser, gjerne en som er sympatisk og kan HLR. Med det sagt, så finnes det nok av dårlige fordampningsmetoder som krever 50 mg bare for å få en fullverdig opplevelse, så det avhenger av hva du bruker.