Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1199
Som tittelen sier.. hvis jeg har inntatt overnevnte over en times tid, først 25mg lyrica, før jeg en times tid senere inntok resten. Hvis jeg skulle fått en fiks ide om å ta en Ritalin 20 min etter dette; blir det bra? Når kan jeg forvente å være i seng?

Er jeg en idiot?
Det var retorisk
Hvis du skal sove snart så ikke ta ritalinen. Hvis du vil være våken og kose deg, evt gjøre noe som å game eller noe produktivt så kjør på. Snorter du ritalinen så kicker den fortere men går også ut fortere. Skal du holde på en stund så svelg den
Sitat av abrahamzen Vis innlegg
Hvis du skal sove snart så ikke ta ritalinen. Hvis du vil være våken og kose deg, evt gjøre noe som å game eller noe produktivt så kjør på. Snorter du ritalinen så kicker den fortere men går også ut fortere. Skal du holde på en stund så svelg den
Vis hele sitatet...
Ingen planer om å sove på noen timer uansett takk for tips. Lar være å svelge en hel