Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1166
Anonym bruker
"Flygende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så, det var fest hos meg i går (slapp av, under 5 mann ) og da sistemann dro lot han 7X50mg Tramadol ligge igjen som en liten gave til meg. Aldri vært noe pillemenneske så Tramadol kan jeg ingenting om. Har prøvd Imovane og sobril i nogenlunde høye doser, og det var kos det. Så, jeg er mann på 100kg, og er ikke redd for og føle noe ev. kick. Hva ville dere sagt er ok dosering?

Og hva kan jeg forvente?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
200mg skal være en fin start.
Anonym bruker
"Flygende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ok takk, Men hvordan hadde 350mg vært?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ok takk, Men hvordan hadde 350mg vært?
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at det går fint. Tror det er 400mg per dag som er maksimum og sterkeste engangsdosering er 200mg. Har bare brukt Tramadol i rekreasjonell sammenheng og veldig sporadisk gjennom årene - men jeg har vertfall tatt 600mg i et jafs (bokstavelig talt - tygga depotabletter - æsj) uten noen form for toleranse. I tillegg ble det helt sikkert noen øl for å finne ønsket form + ytterligere noen 25mg når man vil ha mer. Dette utover dagen altså. Jeg ble SKIKKELIG fjern på 600mg i seg selv

Bare husk å ta forhåndsregler hvis du bruker andre medisiner, spesielt antidepressiva. Tramadol interagerer med ganske mange drugs jevnt over.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ok takk, Men hvordan hadde 350mg vært?
Vis hele sitatet...
Fare for at du blir dritkvalm og opplevelsen blir lite bra. Ville anbefalt å begynne med 200 og heller øke med 50 mg hvis du føler behovet
Anonym bruker
"Flygende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja, nei jeg tar ingen andre medisiner takk for svaret. vil bare bli kvitt brettet.
Anonym bruker
"Flygende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ok, takk, da blir det 200, da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
takk for svaret. vil bare bli kvitt brettet.
Vis hele sitatet...
Pillene går i do, og brettet går i restavfallet.

Eller enda bedre; apotek tar gladelig imot for forsvarlig (og gratis) destruering.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ok takk, Men hvordan hadde 350mg vært?
Vis hele sitatet...
Der sa du den PERFEKTE dosen!!! 350 uten andre stoffer, 200mg med andre stoffer (eller alkohol) er min spesielle regel, kan godt gå over, men det er sløsing.