Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1755
Anonym bruker
"Vred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt ett oxykjør på cirka to uker og har bestemt meg for å slutte brått nå for å unngå å bli avhengig.

Har vært uten i 16 timer nå og har ingen planer om å ta noe mer for å ‘dempe’ angsten og ubehage jeg opplever.

Det jeg lurer på er om noen har noen råd om hva som kan hjelpe de mørke tankene, ubehaget i kroppen og angsten? Har ligget flatt ut i hele dag og sovet mye. Føler meg bare trist og dårlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hatt ett oxykjør på cirka to uker og har bestemt meg for å slutte brått nå for å unngå å bli avhengig.

Har vært uten i 16 timer nå og har ingen planer om å ta noe mer for å ‘dempe’ angsten og ubehage jeg opplever.

Det jeg lurer på er om noen har noen råd om hva som kan hjelpe de mørke tankene, ubehaget i kroppen og angsten? Har ligget flatt ut i hele dag og sovet mye. Føler meg bare trist og dårlig.
Vis hele sitatet...
Har du fått det av lege? I så fall bør det være mulig å få hjelp.
Anonym bruker
"Vred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke fått noe hjelp av lege, nei. Ser for meg at dette skal gå fint, trenger bare råd fra noen som har vært gjennom det samme :/
Bråseponering gir sterkere abstinenser, men heldigvis har du ikke holdt på så lenge. Tror nok om du bare tar tiden litt til hjelp så vil de mørke tankene og angsten roe seg etterhvert.

Å få rørt seg litt kan hjelpe. Feks gå en en liten tur. Har også hørt Immodium kan hjelpe, men ingen erfaring med det.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor store mengder har du tatt disse to ukene?
Anonym bruker
"Vred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Rundt 40-80mg daglig er hva jeg har vært på for det meste
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Damn! Jeg som er bekymret for 5mg pr dag noen uker pga en helsetilstand.

Ønsker deg lykke til på veien. Håper det går fint
Dette er dessverre en naturlig konsekvens av opioder. Hvis du klarer, forsøk å få tak i kratom, det hjelper svært godt. Du sier selv du ønsker å gå cold turkey, men det er lettere å trappe ned. Lykke til videre! Dette klarer du.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør dette relativt ofte, men kun 40mg/dag. Kjører da på i 2-3 uker før jeg tar en pause.

Sliter litt med temperaturregulering og diaré i 2-3 dager før det gir seg og jeg er helt fin igjen.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må bare stå i det, det går over men er kjipt når det står på.
Dette er ikke annet enn litt kjipt i noen dager. Du vil ikke bli dritsjuk. Skal ikke garantere noe men dette er bare noe du må gå gjennom og prise deg lykkelig over at det ikke var verre.

Jeg har gått av 160-200 mg om dagen i måneder og gikk cold turkey av det. Det suger balle men det fikser du fint.

Det viktigste er at du tar lærdom av dette. Oxy er ikke noe leketøy. Ikke la deg lure av hjernen din som etterhvert prøver å overtale deg til å «bare i da», eller «bare litt fikser jeg». Keep your guard up