Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1440
Har nettop ordna en oxy på 20mg, kommer jg til å få noe virkning ut av den? Og hva er beste måten å ta det på? Takk for svar
Forhåpentligvis så får du det, det er jo ekstremt potent.

Hva med å spise den?
Hvorfor skal du ikke få virkning av den? Svelge den.
Hadde du latt være å ta den, dersom svaret vi hadde gitt deg hadde vært 'nei' ?
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hadde du latt være å ta den, dersom svaret vi hadde gitt deg hadde vært 'nei' ?
Vis hele sitatet...
Nei ahah, jeg tenkte mest på dosering oppimot virkning som jeg glemte og nevne, sånn jeg ikke tar for mye og blir dårlig..
Sist endret av Bigman Mikkemus; 25. mars 2021 kl. 19:21.
Hvis du ikke har noe særlig toleranse så tror jeg det kan være veldig greit å gå forsiktig frem. Dette er som sagt ekstremt potente greier. Går du på de i noen uker så får du abstinenssymptomer.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20mg vil du kjenne bra ja, antakelig bare sovne. Jeg ble nettopp operert og får fentanylplaster og 5mg oxy. 3 sånne 5mg så blir jeg bare varm og sovner.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toksisk dose uten toleranse er 60-100mg. Så 20 er ikke farlig. Du sovner bare
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Toksisk dose uten toleranse er 60-100mg. Så 20 er ikke farlig. Du sovner bare
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
20mg vil du kjenne bra ja, antakelig bare sovne. Jeg ble nettopp operert og får fentanylplaster og 5mg oxy. 3 sånne 5mg så blir jeg bare varm og sovner.
Vis hele sitatet...
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
har fått i meg noen linjer nå og formen er rimelig god, tok også 2 valium og røyka en joint. Prøver meg fram forsiktiig