Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2261
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har kun tatt molly med noen få venner hjemme før. 5 ganger ca på 200mg. Hvis jeg skal på konsert til sommeren, burde jeg ta litt mer da? Type 250?
100-150mg er mer innenfor ja. Jævli gidd å havne på glattcella pga du ser helt ape ut.
Anonym bruker
"Sjokkert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
altså en vanlig bruker treng ikke mer en 100mg +- rein EMMA å værtfall ikke ute på byen 250 så rulle jo øyan bak i nakken å du ser ikke ut
120-150mg er mer enn nok ved mindre du veier godt over 100kg og har dårlige varer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er 200mg det man kaller en nulltoer eller 0,2 gram? Spør for en venn, hehe
Vis hele sitatet...
Ja.
Sist endret av Flaffersen; 26. februar 2021 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nervøs Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er 200mg det man kaller en nulltoer eller 0,2 gram? Spør for en venn, hehe
Vis hele sitatet...
1 gram er 1000 mg. Hvor mange mg er i 0,2 gram?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 gram er 1000 mg. Hvor mange mg er i 0,2 gram?
Vis hele sitatet...
200mg ganske enkel matte dette, dog litt høyt for enkeldose sånn sett
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
MDMA skal doseres som kroppsvekten din i kilo + 50.
Så, veier man 80 kg, så blir det 130mg dose, helst skal man ikke redosere heller.

Alle idioter her som snakker om 200+ mg er et bevis på en sak som har irritert meg lenge: MDMA er faktisk for trygt, de få dødsfallene man ser handler oftest om overoppheting eller helt idiotisk bruk, slik som disse to komplette idiotene som tok omtrent et helt gram med MDMA, et faktum som blir nevnt litt sånn i forbifarten, fordi vi må jo fortelle folk HVOR FARLIG MDMA ER og legge opp til at dette er horrible greier.

Vær så jævlig snill å ha en smule respekt for stoffet og ikke behandle det som noen folk gjør med alkohol, der du kjører i deg mer og mer hver helg for å nå samme rusen.

MDMA er som sagt veldig trygt, om det faktisk er MDMA du har i deg og ikke overskrider den anbefalte doseringen som er:
Kroppsvekt i kilo + 50
R.i.p 23.04.2021
Less is more , som dodecha sier.slutt med de heroiske overdoseringene ,du får like mye ut av 100-125mg uten de kjiipe eventuelt livstruende bivirkningene du får av overdosering
Sist endret av Tarm; 26. februar 2021 kl. 12:23.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
MDMA skal doseres som kroppsvekten din i kilo + 50.
Så, veier man 80 kg, så blir det 130mg dose, helst skal man ikke redosere heller.

Alle idioter her som snakker om 200+ mg er et bevis på en sak som har irritert meg lenge: MDMA er faktisk for trygt, de få dødsfallene man ser handler oftest om overoppheting eller helt idiotisk bruk, slik som disse to komplette idiotene som tok omtrent et helt gram med MDMA, et faktum som blir nevnt litt sånn i forbifarten, fordi vi må jo fortelle folk HVOR FARLIG MDMA ER og legge opp til at dette er horrible greier.

Vær så jævlig snill å ha en smule respekt for stoffet og ikke behandle det som noen folk gjør med alkohol, der du kjører i deg mer og mer hver helg for å nå samme rusen.

MDMA er som sagt veldig trygt, om det faktisk er MDMA du har i deg og ikke overskrider den anbefalte doseringen som er:
Kroppsvekt i kilo + 50
Vis hele sitatet...

+1

Noe som har irritert meg lenge her inne. Om du er nødt å ta over 200mg på en kveld har du dårlige varer, så enkelt er det.

Og, det er ikke slik at om du veier 150kg skal du ta 300mg. Kroppsvekt + 50mg er en fin regel, men ikke over 150mg, noe som strengt talt ikke er nødvendig for å få maks uttelling. Alt over er bortkasta.
New generation
colakork's Avatar
Tok et g over kveld/morgen. Spydde og hadde store pupiller, ikke noe eurofi, heller en ensom følese som ble forsterket av at jeg spydde og var jævlig i kroppen.

Fant ut senere at det (1g) var livsfarlig?

Startet med 100mg og plussa på. Men molly fungerer ikke på meg. På speed får jeg eurofi derimot og på coke vil jeg kose..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av colakork Vis innlegg
Tok et g over kveld/morgen. Spydde og hadde store pupiller, ikke noe eurofi, heller en ensom følese som ble forsterket av at jeg spydde og var jævlig i kroppen.

Fant ut senere at det (1g) var livsfarlig?

Startet med 100mg og plussa på. Men molly fungerer ikke på meg. På speed får jeg eurofi derimot og på coke vil jeg kose..
Vis hele sitatet...
Jeg klarer bare ikke å vri hodet mitt rundt det her: Hvordan kan du ta et stoff uten å lese noe om det først? Var det noen som ga deg det og sa du skulle ta alt? Bare antok du at du skulle kjøre i deg alt, det er bare så mange spørsmål..
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg klarer bare ikke å vri hodet mitt rundt det her: Hvordan kan du ta et stoff uten å lese noe om det først? Var det noen som ga deg det og sa du skulle ta alt? Bare antok du at du skulle kjøre i deg alt, det er bare så mange spørsmål..
Vis hele sitatet...
Jeg tror du vet mer eller mindre best av alle hvordan enkelte rusmisbrukere er. Desverre er det normalen. Unntaket er de som vil ruse seg og forebygge eventuelle skader.

Men jeg vil stjele tråden litt her. Hvis man ser bort ifra skadepotensialet, hvilke effekter får man ved høyere MDMA doseringer? Jeg nekter å tro at 150mg gir like effekt som 400mg. Hallusinasjoner er vel en av de?
Som folk her nevnet er 200 mer en det man burde ta. Men, sånn generelt ville jeg heller tatt mindre dosering hvis du er ute blant folk vs hva du pleier å ta når du er i trygge omgivelser i stua.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror du vet mer eller mindre best av alle hvordan enkelte rusmisbrukere er. Desverre er det normalen. Unntaket er de som vil ruse seg og forebygge eventuelle skader.

Men jeg vil stjele tråden litt her. Hvis man ser bort ifra skadepotensialet, hvilke effekter får man ved høyere MDMA doseringer? Jeg nekter å tro at 150mg gir like effekt som 400mg. Hallusinasjoner er vel en av de?
Vis hele sitatet...
Eneste jeg kan tenke meg er at man ender opp sittende eller liggende i ett hjørne å sikle uten å være i stand til å ta vare på seg selv i noen timer før man endelig våkner til seg selv uten å huske noe som helst.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror du vet mer eller mindre best av alle hvordan enkelte rusmisbrukere er. Desverre er det normalen. Unntaket er de som vil ruse seg og forebygge eventuelle skader.

Men jeg vil stjele tråden litt her. Hvis man ser bort ifra skadepotensialet, hvilke effekter får man ved høyere MDMA doseringer? Jeg nekter å tro at 150mg gir like effekt som 400mg. Hallusinasjoner er vel en av de?
Vis hele sitatet...
Ved høyere dosering fikk jeg mye negative virkninger. Effekten er den samme på lav dose 125mg vs 250mg . Ting føles bare mer intenst.mer tankekjør. Er ikke som lsd der 120mic gjør så du føler at verden snakker til deg,mens 300mic gjør så alt smelter og du blir gjenfødt gjennom moder natur
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror du vet mer eller mindre best av alle hvordan enkelte rusmisbrukere er. Desverre er det normalen. Unntaket er de som vil ruse seg og forebygge eventuelle skader.

Men jeg vil stjele tråden litt her. Hvis man ser bort ifra skadepotensialet, hvilke effekter får man ved høyere MDMA doseringer? Jeg nekter å tro at 150mg gir like effekt som 400mg. Hallusinasjoner er vel en av de?
Vis hele sitatet...
Blir mest bare speeda av det. Dirrende øyne, høy puls, du biter tenna ekstremt sammen, rastløshet, snakker mye usammenhengende og milde hallusinasjoner (tatoveringer, briller og skygger i sidesynet)
Mine erfaringer sett på andre som har tatt for mye. I tillegg kan prosjektilspying forekomme.

Tilslutt føler du deg helt forferdelig i flere dager etterpå.
Sist endret av junkrat; 27. februar 2021 kl. 00:53.
Anonym bruker
"Hatsk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
200mg ganske enkel matte dette, dog litt høyt for enkeldose sånn sett
Vis hele sitatet...
Det forklarer nedturen jeg fikk på en 0,3er i fjor. Kommer ikke til å ta MDMA igjen etter det for det var sykt kjipt i minst 1 uke etterpå. Sånn sett avsluttet jeg bruken med er smell.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv tar jeg cirka 250mg hver gang på øyemål. 0,5 er nok til 2 ganger, i beste fall 3. Ganske høye doser, men jeg gir helvete i det. Liker egentlig ikke MDMA, så når jeg har det så tar jeg store doser bare for å bli kvitt faenskapen. Er så drug-fucked uansett at det spiller ingen rolle lenger. Anbefalt mengde er vel 0,1-0,15 cirka.