Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2669
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Hvordan kan jeg "vite"/anta at colaen jeg har inneholder amfetamin/methamfetmin uten og ha en tester?

Hva slags virkning gir methamfetamin?
Meth gjør meg veldig paranoid selv i små doser og er litt vanskeligere å dosere.
Er du speeda som et uvær i 12 timer? Da har du tatt meth.
Lukter det blomsterbutikk av colaen din? Da er den cutta med amf.
Det eneste god cola skal smake i nesa er litt jungel. Skal ikke svi.
Sist endret av Benway; 20. februar 2021 kl. 19:03.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk boys. Da har jeg fått cola, lenge siden jeg har hatt en så bra en.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Meth gjør meg veldig paranoid selv i små doser og er litt vanskeligere å dosere.
Vis hele sitatet...
Cola har samme virkningen på meg
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utseende vil avsløre en del også, vanligvis. Er det et matt, hvitt pulver du har?
Blir du nummen i hals/nese?
Er det skinnende, blanke glassaktige biter, eller ligner det mer på gips?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utseende vil avsløre en del også, vanligvis. Er det et matt, hvitt pulver du har?
Blir du nummen i hals/nese?
Er det skinnende, blanke glassaktige biter, eller ligner det mer på gips?
Vis hele sitatet...
Og hva mener du er best av disse du ramser opp? Hvordan mener du at det skal se ut?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utseende vil avsløre en del også, vanligvis. Er det et matt, hvitt pulver du har?
Blir du nummen i hals/nese?
Er det skinnende, blanke glassaktige biter, eller ligner det mer på gips?
Vis hele sitatet...

Ser ut som cola jeg er vant at skal være. Blir nummen i kjeft/hals, ja. Hotplater alltid colaen.
Handla en del cola på deepweb for noen år tilbake, denne var glass-aktig, og skjellete. Var mildt sagt jævlig bra (og dyr).

Har også handla sammen med en kompis, hos en lokal fyr, og denne var også gjenskinn i, men det lukta moped av den. Var jævlig bra den og, men det var sikkert noe startgass eller noe i tillegg.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God cola lukter bensin. Den er hard, glinser litt og er noe oljete. Virkningen er mye mye kortere enn amfetamin og «Smellet» er mye hardere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God cola lukter bensin. Den er hard, glinser litt og er noe oljete. Virkningen er mye mye kortere enn amfetamin og «Smellet» er mye hardere.
Vis hele sitatet...
Hva legger du i virkning? Selve rusen varer ikke lenge, men det sitter fortsatt lenge i kroppen i form av at man ikke for sove.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Handla en del cola på deepweb for noen år tilbake, denne var glass-aktig, og skjellete. Var mildt sagt jævlig bra (og dyr).

Har også handla sammen med en kompis, hos en lokal fyr, og denne var også gjenskinn i, men det lukta moped av den. Var jævlig bra den og, men det var sikkert noe startgass eller noe i tillegg.
Vis hele sitatet...
Lukta kommer gjerne fra måter det er frakta på.
Ofte det stinker bensin/parafin fordi det er smuglet I slike tønner.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Lukta kommer gjerne fra måter det er frakta på.
Ofte det stinker bensin/parafin fordi det er smuglet I slike tønner.
Vis hele sitatet...
Det må vel ha noe med å gjøre at bensin blir brukt i produksjonen også?
Sitat av J3sper Vis innlegg
Det må vel ha noe med å gjøre at bensin blir brukt i produksjonen også?
Vis hele sitatet...
Det også forsåvidt
Nå blir det kanskje smått med cola i en periode? https://www.dagbladet.no/studio/nyhe...o/5?post=57635
Noen tapte greit med penger der eller? Er verdien av beslaget i nærheten av å speile virkeligheten?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nå blir det kanskje smått med cola i en periode? https://www.dagbladet.no/studio/nyhe...o/5?post=57635
Noen tapte greit med penger der eller? Er verdien av beslaget i nærheten av å speile virkeligheten?
Vis hele sitatet...
På darkweb er det mer en nok for en god stund fremover, selv av kvalitet som er relativt sjeldent å få tak i.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Og hva mener du er best av disse du ramser opp? Hvordan mener du at det skal se ut?
Vis hele sitatet...
Seriøs nå eller? Jo nærmere du kommer 95-98% så ser colaen mer og mer ut som ekte pudder snø. Glinser i lyset gjør den også.
Sitat av 420master Vis innlegg
Seriøs nå eller? Jo nærmere du kommer 95-98% så ser colaen mer og mer ut som ekte pudder snø. Glinser i lyset gjør den også.
Vis hele sitatet...
Cola over 93% er i de aller fleste tilfeller flytende.
_abc_ ddwt beslaget du linker til kan virke stort men om man ser på forbruk av kokain i London f.eks. så hadde ikke det partiet holdt lenge der. Så det er helt sikkert mye trafikk som kommer gjennom
Sitat av 420master Vis innlegg
Seriøs nå eller? Jo nærmere du kommer 95-98% så ser colaen mer og mer ut som ekte pudder snø. Glinser i lyset gjør den også.
Vis hele sitatet...

Seriøs ja! Det han/du ramser opp er jo standarden på 10 forskjellige utsender!

Finnes sikkert 20 forkjellige måter å få ut kokain av bladene. Noen ender opp glinsende med mye rester av diesel som har blitt brukt 2-3 ganger. Og noe ender opp uten diesel som er på kanten til matt og har et gulskjær i seg.


Er det alt for glisene så er det fort bor-syre som er blandet inn i nederland-antwerp-spania. Samme gjelder med nummenheten i hals-nese. er ikke meningen at hele trynet og halsen og alt skal bli bedøvet direkte du drar inn ei lisse.

Samme gjelder med "det skal ikke svi" det er bare tull, ingen kan svare på om brusen skal svi i nesa di eller ikke uansett hva du putter oppi der.

95-98% er usannsynelig at du har fått tak i da det hadde blitt til flytende form det sekundet du åpnet det utenfor et trykkammer uten fuktighet.