Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1001
Jeg sniffet ca 0.05 mg subutex før jeg la meg til å sove rundt kl 14 på fredag. Var stein når jeg våknet, noe jeg fant forlokkende. Har da spedd på med litt mer utover natten.

Jeg var veldig kvalm i stad, men det kunne like gjerne være fordi jeg ikke hadde spist på lenge. Spiste litt og jeg følte meg fin, før en ny bølge av kvalme kom skyllende over meg, og jeg spøy en liten skvett. Føler meg ikke veldig kvalm nå, men har opplevd at kvalmen kommer i bølger.

Er det farlig for meg å legge meg hvis jeg er redd for å bli kvelt av mitt eget spy i søvne?
Er det farlig å blande subutex og "vanlige milde" sovemedisiner, basert på antihistamin?
Er det farlig å spise i en sånn rus, hvis det da kan øke sjansen for å spy i søvne og bli kvelt?
Det er vel ikke noe forskjell på heroin og subutex når det kommer til sjanse for å slutte og puste i søvne?

Kom gjerne med andre do's and dont's

1000 tramp for alle svar
Sist endret av 1000bein; 11. juli 2020 kl. 04:44.
Halla!! Er helt normalt å spy på subotex om man ikke er vant til det.. er ikke uvanlig i det heletatt, etter egen erfaring, ikke at jeg har drevet mye med dette selv.. men har testa back in the days, men slapp helt av! For meg de første gangene ble jeg kvalm og kastet opp når jeg var i bevegelse, men da jeg la meg i sengen å lå helt rolig mistet jeg alt av kvalme å da bare sovnet jeg tilslutt uten noe fare for å kaste opp eller noe mens jeg sov..om det er så lurt å blande med sovemedisiner vet jeg desverre ingenting om..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tidsvitne
Trådstarter
Går Quetiapin og sub greit?
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Går Quetiapin og sub greit?
Vis hele sitatet...
Det kan være bad for hjertet ser det ut som

Using QUEtiapine together with buprenorphine can increase the risk of an irregular heart rhythm that may be serious and potentially life-threatening, although it is a rare side effect. You may be more susceptible if you have a heart condition called congenital long QT syndrome, other cardiac diseases, conduction abnormalities, or electrolyte disturbances (for example, magnesium or potassium loss due to severe or prolonged diarrhea or vomiting). Talk to your doctor if you have any questions or concerns. Your doctor may already be aware of the risks, but has determined that this is the best course of treatment for you and has taken appropriate precautions and is monitoring you closely for any potential complications. You should seek immediate medical attention if you develop sudden dizziness, lightheadedness, fainting, shortness of breath, or heart palpitations during treatment with these medications, whether together or alone. Avoid driving or operating hazardous machinery until you know how the medications affect you. It is important to tell your doctor about all other medications you use, including vitamins and herbs. Do not stop using any medications without first talking to your doctor.
Sist endret av krystallkongen; 22. juli 2020 kl. 02:19.
Tidsvitne
Trådstarter
Hm... Hva med antihistamin-basert, da?

Zonat og sub, er det innafor?

Takker, bukker, tramper
Sist endret av 1000bein; 22. juli 2020 kl. 02:31.