Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4123
Hvilket land er best for party og lystige rusmidler? Hvem har mest liberal narkopolitikk?
Generelt vil jeg fraråde til slikt.
cambodjsa, her selger det sopp på restauranter og du får tak i MDMA ganske lett.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste stedet jeg ville tatt sjangsen er Kambodsja, der er det meste praktisk talt lovlig. Men husk at det her er ikke akkurat Nord Europa. Plutselig finner dem på nye regler for å ta deg osv. Ikke en dritt du skulle ha sagt. Det er så jævlig lett å drite seg ut på det der borte, spesielt i Thailand. Hvis du skal ha deg en rusferie, så er nok ikke SØR-øst Asia det beste stedet å dra...
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men, hvis du først skal dra, så kan jeg anbefale en liten landsby kalt Pai i nord Thailand. De har bedrevet "krig" mot myndighetene i mange tiår for å få lov til å fortsette sin cannabis og opiumsproduksjon. Der er det rimelig safe. Det er også en liten øy utenfor Bali, hvor det vokser weed i naturen, og ingen myndigheter. Ellers, Railay Beach i Krabi-regionen i Thailand. Ikke noe myndigheter, og sist jeg var der hadde de en liten "coffeeshop" hvor de solgte fyrings, midt i "byen". Men som sagt i mitt forrige innlegg, pass på. Har en kompis som satt et år i thaifengsel, hvorpå familien måtte punge ut 400 000 norske kroner for å få han ut derfra. Deretter ble han bannlyst fra Thailand i 5 år. Hva ble han tatt med ? 0,5 weed.
Jeg har vært i Thailand, Laos, Vietnam, Kambodsja, Malaysia, Singapore og Indonesia, og jeg røyka i alle landene utenom Malaysia eller Singapore. Weed er utrolig lett å komme over hvor som helst, så og si alle reagge barer selger pre-rolled joints, og som regel betaler de politiet for å se den andre veien. Men du kan også fort bli fucked der nede, men du kan som regel alltid betale deg ut av det ca 3000-5000kr.

Jeg selv ville sagt Vietnam og Kambodsja er mest chill for weed, I Vietnam røyka vi omtrent overalt om det var gatelangs i Ho Chi Minh eller Hanoi eller oppe på fjellet i Sapa. Det er også mitt favoritt land i regionen. Kambodsja har den beste weeden der nede, hvor du kan få +/- 30g av helt ok weed for $20, bare spør på en happy pizza plass om en happy pizza, without the pizza hahah ! Dette er for cannabis er en tradisjonell ingredients i Khmermat. Thailand er den dyreste plassen for det, med også veldig stor variasjon av kvalitet. Soppshaker kan du få kjøpt i Thailand, Laos, Kambodsja og Indonesia. Samtidig finner du også mye opiumprodukter i spacebarene i Laos. Hadde ikke anbefalt å røyket i Indonesia, med mindre du er en plass hvor politiet aldri ville dukket opp. Jeg var heldig der på en øy, og ble godt kjent med en på hostelet og en annen i en spacebar som gav meg 50g for ca 150kr, helt sykt hahha! Men sopp er relativt fritt frem der, bare vær forsiktig på Bali.

Men utenom alle rusmidler, nyt turen din, se fine plasser og byggverk, dra på et nytt eventyr hver dag og ikke røyk vekk ferien din !
PM om det er noe annet du lurer på!
Clarus
Trådstarter
Takk for gode tips
Singapore og Malaysia har dødsstraff for narkotikaforbrytelser.
Clarus
Trådstarter
Filipinene har vel en lignende løsning på rusproblemet sitt? Skal ikke bare ture der nede men skal skeie ut skikkelig et par dager og leter etter noen med kompetanse fra det.
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Filipinene har vel en lignende løsning på rusproblemet sitt? Skal ikke bare ture der nede men skal skeie ut skikkelig et par dager og leter etter noen med kompetanse fra det.
Vis hele sitatet...

Politiet bryr seg lite om dop på mindre plasser i den form at de ikke oppsøker brukere for å fucke de over. Jeg har bare hengt rundt på surfe-steder og aldri vært borti politi eller hørt at de har tatt noen for dop. Men jeg hadde holdt meg langt unna alt av Drøgs i de store byene. Farlig spill.

Det er shaboo/shabu som er stort i fillippinene, meth rett og slett; det får du tak i overalt og det koster lite.
Weed har ikke vært noe problem å få tak i for min del, selv om prisene har steget i været de seneste årene. Første gang jeg var nedover handlet jeg en hel fuckings bærepose med semi-shitty weed for en 150,- nå får man kun høykvalitets pollen og hash for ruffly 150,- grammet.
I tillegg finnes det en crazy psykedelisk blomst som vokser i jungelen jeg har glemt navnet på. Har også hørt greier om sopp.

Ellers så er det stort sett alkohol som er greia i Filippinene. Nå har jeg ikke vært overalt eller oppsøkt dop, men det er ihvertfall mine erfaringer.

Masse alkohol, null stress med hasj og meth, finnes noe smått med psykedeliske greier; ellers er det lite.
Hva angår politet; ikke vær obvisly rusa og rav rundt i gatene; og ikke driv med shit i storbyer.
På generelt grunnlag vil jeg fraråde å gjøre ting som er/kan være ulovlig når man reiser utenlands, i hvert fall hvis man ikke vet hva konsekvensene kan bli. Konsekvensene av narkotikalovbrudd kan bli ganske så formidable i mange land. Fengslene er ofte nedslitte og overfylte, ikke regn med noen Halden-standard. I enkelte land kan veien til galgen være kort hvis man har ulovlige stoffer, i hvert fall i visse mengder.
Clarus
Trådstarter
Er i Siam Reap. Flott sted men ca 80% er ute etter å lure deg så har kasta bort masse tid på å reise rundt for at de skal vise meg noedritt jeg ikkevil ha. Ice er fantastisk bra her men ikke billig. Diazepam er reseptfritt og fikk 100x10 piller for hundringsen ca.
Noen som har erfaring herfra?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var der for ikke så lenge siden og orket ikke være der lenger enn et par dager.

Hele byen er basert på turisme til Angkor Wat. Veldig mye scams ettersom de fleste turister reiser rimelig fort videre.

Ble ikke spesielt imponert av Kambodsja, men hvis rusmidler er hovedmålet er det midt i blinken. Jeg hadde dratt til Sihanoukville etter at jeg ble lei Siam Reap. Bra partyliv, damer etc. Og sist men ikke minst, strender og hav.
Clarus
Trådstarter
Takk for tipset. Hovedmålet er å kose seg men for meg er rus en måte å kose meg på. Dro hit for Angkor Wat så klart.

Vurderer Laos og Vietnam også men må dra fra Bankok 14. så ikke så mye tid igjen.
Thailand har utrolig strenge straffer om du blir tatt. Anbefales ikke. Noen vil alltid fortelle deg "det går bra" og "mange gjør det" men havner du i en situasjon der er det lenge til du komme hjem for å si det slik.
Clarus
Trådstarter
Thailand suger forøvrig. Kjøpte litt der men er ikke et sted jeg bruker tid igjen
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får veldig lyst på en tur selv når jeg leser her

Kan anbefale deg å prøve en "Happy pizza" før du forlater Siam Reap hvis du ikke allerede har gjort det.
Jeg ville bestilt "very happy" så du vet det blir nok.

Har aldri vært der selv, men mange anbefaler Vang Vieng i Laos. En "hippielandsby" full av backpackere som er der for å ruse seg på Opium, sopp, Ice osv.
Men skjønner tiden blir knapp.


Til dere som sier at man blir kastet bak murene i flere år pga dop i Thailand: Dere vet ikke hva dere snakker om.
Hvis man ikke driver å raver rundt med dop på seg er det faktisk helt uproblematisk.

De fleste utlendinger som sitter bak lås og slå har prøvd å smugle eller drevet med kjøp og salg av betydelige kvanta.
Hvor mange hadde reist til Thailand hvis det var sånn at man ble kastet i fengsel i flere år pga en joint?

På øyene er politiet betalt for å snu seg unna. Det gjør de med glede. Røyker man i baren man kjøper eller i bungalowen/hotellet man bor er det rimelig safe.

Men er man dum nok til å feks. kjøre rusa og kommer i en ulykke så kan man risikere strenge straffer. Det er ikke "billig" å kjøpe seg fri fra ting der nede lenger.
Clarus
Trådstarter
Forøvrig gir de Codein, benz, fenedril osv over disk for en bugg eller to her.

Opiater er jeg redd for men for de som liker det er dette stedet.