Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1523
Jeg innstallerte nettopp litestep og det virket jo faktisk greit nok, har noen noen enkle, greie oppsett jeg burde ta en titt på?
hvor du lasta ned det ?
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Iogmed at litestep.com ikke funka søkte jeg på google fant en svensk side av et slag
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
DAMN fagg0t shit.. skulle fjerne det igjen, men får faen meg ikke explorer til å funke!.. Så nå sitter jeg uten handler
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Aiith! Fikk det akkuratt til
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
eh, det er jo bare til å gå inn i system.ini og forandre på "shell=clitestep\litestep.exe" til "shell=explorer.exe"
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gusto
eh, det er jo bare til å gå inn i system.ini og forandre på "shell=clitestep\litestep.exe" til "shell=explorer.exe"
Vis hele sitatet...
Ikke i w2k
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
da må du gå og lese noen faq'er
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av TipeX
Aiith! Fikk det akkuratt til
Vis hele sitatet...
Les Men nå får jeg ikke det inn igjen
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Får bare en boks, Label, med PbhAddCount så skjer det ikke mer
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Er det noen måte og endre skrift størrelse helt generelt? Og hva er den Pdh stasjet?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
du kan endre på alt i step.rc.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Okay.. men hva er de Pdh feilmeldingene jeg får? PdhAddCounter f.eks.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
vet ikke. har aldri fått de. men så er det ikke sikkert at vi bruker samme litestep versjon. den jeg bruker har jeg hatt lenge, jeg bare forandrer på modulene og i step.rc (og bildene selvsagt)
Better than thou.
Høres ut som en countermodul. Den kan du vel alltis endre i conft.rc eller no? Jeg har ikke særlig peil på LS. Brukt det veldig lite.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Uhee! Er det bare themen eller kan ikke LS ha ikoner på desktopen? Er det evt. andre moduler som kan ha ikonsnarveier?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av TipeX
Uhee! Er det bare themen eller kan ikke LS ha ikoner på desktopen? Er det evt. andre moduler som kan ha ikonsnarveier?
Vis hele sitatet...
det finnes moduler der du kan dra snarveier til skrivebordet. men neste gang du restarter forsvinner de.

eller du kan ha faste snarveier på skrivebordet som du setter der med et bmpbilde i step.rc. last ned kule themes og se hvordan de er bygd opp og eventulelt bruk de samme modulene som følger med de themene. du kommer til å skjønne det nokså fort.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Unnskyld mit "grønne" svar, men er det en som kort vil fortelle hva Litestep er for et prog? Hva kan det?
Better than thou.
Det er et shellreplacement til windows. DVS at istedenfor gamle kjedelige startmenyen og de greiene der nede har man mulighet til å ha en helt spaca sirkel midt på skjermen som f.eks. viser taskbar & systemressurser. Det er altså ikke et eget OS.

Se www.litestep.net for mer info.
Tak "Guru" Carlo. For mig høres det ud som om det sorterer under technofetischisme...Vel sidder jeg ved tasterne (i flere timer) hver dag - og det er IKKE mit arbeide. Men ligefrem å endre på windows' utseende... næh der går grensa. Det er sannelig nok å sette seg inn!!