Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 824
Har ikke testet activedesktop noe serlig før siden jeg har fått intrykk av at dette er noe dritt, men i dag kom jeg på et genialt prosjekt...

Ta en titt på bildet...

Så nå er problemet å hente inn tekstene fra et eller annet sted...

Det greieste hadde vert å fått dem dynamisk via en php side på localhost so igjen henter det inn fra en notater.txt fil... men da koperer den siden og setter den som offline...
og da er det ikke noe dynamisk lenger, har jo muligheten til å benytte synchronize men da er en del av poenget borte...

Tenkte litt på å benytte en <iframe> som henter siden... men da får jo denne en hvit bakrunn(eller noe annet jeg setter den til), men boka har jo ikke den samme fargen over hele siden, kan jo sette inn et bilde men det blir stress å få til å passe sammen..

noen forslag til en enkel og grei løsning, eller et bedre bilde av en bok?
Better than thou.
Jeg begynte på et lignende prosjekt på skolen for noen uker siden. Men da gjalt det bare å få forskjellige bakgrunnsbilder. Må nesten fortsette på dette prosjektet ja. Gadd liksom aldri mer.. Må begynne på det igjen snart ja.