Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5628
Hei folkens,
jeg har nettopp sett et bilde fra veien på Aurlandsfjellet på denne nettsiden:
https://www.nasjonaleturistveger.no/...urlandsfjellet

Da ser man en fotgjengertunnel som går mitt i fjellet, som ser meget morsomt ut.
Er det noen av dere som vet hvor på veien (kanskje gps koordinater) det er? Jeg har søkt etter det på GoogleMaps, men kan ikke finne det.

Hilsen,
Trådstarter
24 3
Takk! Meget genialt at du visste det. Denne nettsiden har også mye bedre satellitt kort fra regionen enn Google Maps. Takk!
Jeg har vært inne der. Det er på den gamle veien mellom Lærdal og Aurland, ganske høyt oppe på Lærdalssiden. Det er en blindvei som etter ca 5-10 m ender opp i en hule, hvor den ene veggen er en glassvegg med ting bak (husker ikke hva det var), og på andre siden en benk å sitte på. Det er alt. Men litt unikt. Jeg mener jeg tok et bilde, men jeg husker ikke når jeg var der.
Trådstarter
24 3
Hei @ivar_oslo

Takk for svaret ditt. Jeg var egentlig sikker, at det ikke var noe stor, men det så veldig interessant ut og jeg var litt skuffet å ikke finne det.

Hilsen
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg har vært inne der. Det er på den gamle veien mellom Lærdal og Aurland, ganske høyt oppe på Lærdalssiden. Det er en blindvei som etter ca 5-10 m ender opp i en hule, hvor den ene veggen er en glassvegg med ting bak (husker ikke hva det var), og på andre siden en benk å sitte på. Det er alt. Men litt unikt. Jeg mener jeg tok et bilde, men jeg husker ikke når jeg var der.
Vis hele sitatet...
Man kan se det her: https://www.nasjonaleturistveger.no/...en=Vedahaugane
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nja, selv foretrekker jeg ikke at det er en som forteller meg hva som skjer i hele filmen før/mens vi ser den, det fjerner en god del av opplevelsen i mine øyne. Greit å hive ut linken men burde fulgt med en liten advarsel
Sist endret av Jens1; 29. juli 2019 kl. 14:51.