Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2515
Noen som vet hvordan jeg kan laste ned filmer jeg har betalt for på Filmarkivet.no

Til opplysning så er dette altså en vod-leie side, hvor man kan betale for å se filmer. Du kan også se 2 minutters snutter av alle filmer uten å betale, og disse 2 minuttene blir da spilt i samme software... Så hvis noen klarer å bare få tak i disse 2 minuttene, så vil jeg gjerne høre hvordan, da jeg antar at det vil funke på hele filmen også.
Hvilken spesifik film er du ute etter? Det aller aller meste av filmer er tilgjengelig i bukta, spesielt på private trackere.
Trådstarter
43 4
3 stk:

1732 Høtten
For harde livet
Adjø solidaritet

Nå har jeg også betalt for en av de på Filmarkivet, og kan godt gjøre det for resten også... Jeg vil bare kunne se på de på egen hardware, og ikke i browseren.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Du kan bruke Windows Game Bar i Windows 10 til å ta opp det som spilles av på skjermen. Kan være litt kløn å få det til uten at man ser menyen med play\pause osv

gaid
Sist endret av Bothrops; 19. juni 2020 kl. 22:03.
Trådstarter
43 4
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Du kan bruke Windows Game Bar i Windows 10 til å ta opp det som spilles av på skjermen. Kan være litt kløn å få det til uten at man ser menyen med play\pause osv

gaid
Vis hele sitatet...
Njo.... men det blir et opptak som da vil senke kvalitet. Jeg ville aller helst laste ned streamen 1:1.
nå har jeg aldri sjekket ut Filmarkivet.no, har du sjekket hvilken DRM de bruker? går ut ifra dette, google widevine feks. da trenger du tools( program man lager med decrypt keys) siden fil er kryptert når man laster ned fil direkte.
Trådstarter
43 4
Sitat av RapTouR Vis innlegg
nå har jeg aldri sjekket ut Filmarkivet.no, har du sjekket hvilken DRM de bruker? går ut ifra dette, google widevine feks. da trenger du tools( program man lager med decrypt keys) siden fil er kryptert når man laster ned fil direkte.
Vis hele sitatet...
Aha, det var et godt tips. Men hvordan finner jeg ut hvilken DRM de bruker?