Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2208
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heija!
Jeg fikk dette av min søster,lurer på om hun tullet før hun dro på havet om disse "hodene" faktisk er opium/poppy?
Fikk rundt 12 stykker,noen med snitt(de er ganske brune),noen ikke,enkelte enda med stikke, litt bekymret da etpar var nesten helt grå, lukter ikke mugg eller ser ut som det,fikk jeg en halvfull pose med frør som også skulle vært fra disse og de er av 3 forskjellige farger.

Har god toleranse på opiater og opioder,har ikke fått ordnet meg kratom siden covid-19 og har veldig heftige kroniske smerter,tok for under en uke siden 40mg oxycodone med god effekt blandet med litt sobril og 2 glass vin, ble veldig "noddy" og hadde det helt perfekt.

Redd for at hun kun tuller med meg,og at jeg eventuelt blir forgiftet, ser disse OK ut og hvordan inntar jeg dette? Takk!

https://imma.gr/92732x87dcd

https://imma.gr/92733xc4279

https://imma.gr/92734x4f3e2
R.i.p 23.04.2021
Ja det er opium valmuer.lag te av dem men ikke drikk alt på engang da du ikke vet hvor mye virkestoff det er. Drikk lit så vent lit å drikk mer. Søkk på poppy tea på guggle
Sist endret av Tarm; 4. august 2020 kl. 22:56.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://freak.no/forum/showthread.php?t=280411

Leste denne tråden,men ble ikke mye klokere.
Takk for svar,da vet jeg. Er det som er blitt grå giftig?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant heller ikke hvor lang tid det tar normalt for effekt vis man drikker det,tenkte jeg bare knuser disse så siler de gjennom i en te kopp,og lager en stor kanne med te som jeg kan legge restene i kjøleskapet?
R.i.p 23.04.2021
Ikke noe som er giftig på sem. Kok opp en kjele vann så tar du den av platen og legger oppi knust plantemateriale, ta en dusj sitronsaft eller sitronsyre oppi og la det trekke i 20min mens du rører lit rundt av og til .sil av og drikk lit og lit
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avhengighetsmessig er det farlig å lage te av disse?
Anonym bruker
"Intolerant Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første steg bør jo være å faktisk bekrefte om det er opiumsvalmuer eller bare noen random hun har tatt fra en hage. Ikke alle valmuer inneholder virkestoff, og for alt jeg vet kan de i tillegg være giftige og uegnet for bruk. Kan ikke hun svare deg på hvor det kommer fra og om det er en prank eller ikke?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er sitron/lime helt nødvendig? Finner ingenting annet i samme sjangeren.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke kontakt med henne neste 2 ukene,og jeg ønsker heller en kopp te istedenfor srpøyta.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har termometer, så lar du de trekke på 60-70 grader i vann tilsatt sitrondråper i hele to timer. Ha de i en blender/stavmixer først og finmos/knus. Filtrer gjennom en tynn klut e.l. (kaffefilter blir for fint).
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Temperaturen skal da ikke over 80 grader (for å unngå nedbrytning av virkestoff). Poenget med å la de trekke i to timer er å få mest mulig ut av plantematerialet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er sitron/lime helt nødvendig? Finner ingenting annet i samme sjangeren.
Vis hele sitatet...
Du kan bruke edikk i stedet for sitron. Poenget er å få ned ph-en i vannet slik at virkestoffene løses opp i væsken.
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Du kan bruke edikk i stedet for sitron. Poenget er å få ned ph-en i vannet slik at virkestoffene løses opp i væsken.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha vegret meg for å bruke eddik. Eddik i noen særlig store mengder fører fort til oppkast. Dessuten så er eddik mindre syrlig enn eksempelvis coca-cola.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
putt det i en blender med vann og blend til det blir jevnt. Sleng det i en potte på low og la det simre 1 times tid med litt sitronsaft, deretter filtrer ut plantematriale, legg plantemateriale til side du kan lage en ny batch te av det siden.

Angående dosering dette er et veldig treigt stoff, tar flere timer for full effekt og det varer gjerne 12 timer + så overdose er en risk om man heller innpå og er utålmodig, så start veldig sakte. Rusmessig er det kanskje det nærmeste man kommer Heroin rusmessig i følge min mening. (ja selv Dolcontin er ikke mer likt)
Er det optimalt med tørkede eller ferske poppys? Å lage te av

-har null erfaring med poppys men fant et åker med disse så må jo prøve.
Sist endret av colakork; 5. august 2020 kl. 15:20.
Tørkede er best (sånn jeg skjønner?), men ferske funker i alle fall og. Vanskelig å finde gode informasjonskilder om temaet :S
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Poppy_pod_tea
Noen som har en link til en god oversikt for hvilke som inneholder mest virkestoff? Til nå har jeg lest meg frem til at de som har runde pods og fire "blader" på blomsten er det man leter etter, men mine er så mye mindre en de jeg har sett online...

Hadde også vært kult om noen hadde en link til en oversikt over alt man kan gjøre med dem.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Noen som har en link til en god oversikt for hvilke som inneholder mest virkestoff? Til nå har jeg lest meg frem til at de som har runde pods og fire "blader" på blomsten er det man leter etter, men mine er så mye mindre en de jeg har sett online...

Hadde også vært kult om noen hadde en link til en oversikt over alt man kan gjøre med dem.
Vis hele sitatet...
Om du er i stand til å kutte de mens de enda er på stilk, slik at du får samlet råopium. Har du en del mer du kan gjøre en med tørket avkutt. Om du er kjemiker/finner riktig "tech" kan du sikkert få ekstrahert ut alkaloidene i renere former en i te-format.

Dog fra mitt synspunkt er det lite vits å gjøre annet en å lage te av de. Da får du et ekstrakt som er nærmest fullgodt (mtp. at du får ut alt/mest mulig virkestoff). Oral dosering av komboen morfin/kodein/++ er ganske nice.

Prøvde her nylig med noen ferske pods jeg fant, å samle litt latex fra bunnen av podden (knekk av stilken i festet så vil den "blø" en god dråpe).

Et par-tre dråper ble samlet på folie og ble forsøkt vaporisert jagedrage-stil. Merket veldig lite av dette sammenlignet med teen jeg laget etterpå.

Brukte 200ml vann pr 4 hode (små hoder dette) og prøvde dette som første dose. Tror det ble litt i overkant, men det virket.

(brukte edikk i første te-ekstrakt, før jeg fant sitrondråpene (og brukte dette på resten).

Edikk funker helt fint @Relevant

Smaker dritt dog.
Sist endret av Chillipølse; 5. august 2020 kl. 16:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Poppys? Prøv rektalt
Sitat av knert1 Vis innlegg
Poppys? Prøv rektalt
Vis hele sitatet...
Det kan rapporteres å være meget ubehagelig. Dog prøvde jeg bare med hele pods :S Dårlig funk...
1kg valmuer. Blender. Vann. 70C. 1 time. Sil. Så tilbake i gryta. Om noen timer har du en seig guffe. Denne blander du med 60 prosent sprit. Rist. Vent en uke. Eventuelt putt canna krystaller i alkohol tinkturen..kanskje to valium?

VÆR FORSIKTIG. God spiseskje av dette og du kan vere DAU. Mål opp, putt i pippett. Fem dråper under tungen for søvn. Ti for rus. Dere er advart.

Ikke gjør det
Sist endret av Tobias24; 6. august 2020 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har lurt på en ting med poppys..lønner det seg å snitte,for å få "mer" ut av de,eller er det det samme om man bare tar hele podden å tørker å så evt lage te..? Tenker om man snitter,vil den produsere mer å mer da ?