Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1018
NextGenTel har nå satt opp farten på sine Bravo og Charlie-Abonnement, fra henholdsvis 830/384 til 1000/384 og 1350/512 til 1500/512.

Dette er andre gang de øker farten på ett år, først fra 640/384 til 830/384 i august, og nå dette.

Dette skal de få til uten økning i prisen. Det vil da si at man får 1mbit internett til kr 399,-. Ting kommer seg i norge også.

Endringen kommer omtrent samtidig som ett inslag ble sendt på TV2 Hjelper Deg angående elendig kundeservice. Kan det være en sammenheng?

Nextgentel

nyhetsredigert av SharQ
Å.. dere med NTG er så heldige jeg vil også ha
Nextgentel er geniale! Bare de får bedre kundeservice nå , så må jo bare de være de beste.
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Spørs om ikke Avidi får èn kunde mindre snart nå ja..
SVARTE FAEN! ;P
Feige nisser fra NGT! Telenor er jo mongotreige! Dem setter helst ned farten dem!
weee...det var jo ikke en dum julepresang fra NGT det!
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Må legges til at disse endringene bare gjelder i to måneder framover.
Jeg har alltid hatt NGT Bravo 1056*384
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av CrazyWeb
Må legges til at disse endringene bare gjelder i to måneder framover.
Vis hele sitatet...
Hvor har du dette fra ?
Hverken NGT eller noen av linkene til nyheten på sidene deres sier noe om dette.
Stemmer at du får ett hakk høyere Abbonoments-type i 3 måneder, men økningen skal være permanent.
Det står ingen steder(som jeg finner) at denne endringen bare er midlertidig. Ser ut som den er permanent! Må si meg fornøyd med Nextgentel!
Sitter med NGT hos muttern og Lyse hos far. NGT-linja blir bare brukt til remote desktop, men den ekstra farten hjelper sikkert litt ekstra på den trege remote desktopen!

Testet linjen nå. Fikk 1050kbit
Sist endret av ZerBox; 17. desember 2003 kl. 11:30.
Jeg har charlie abb. og i routeren har det stått 1664/512.
så blir vel kanskje at de setter ned linja mi da??
Veldig bra av NGT! Har aldri hatt noe imot de! Kundeservice er utrolig bra når du kommer gjennom de som ikke kan noe om pc og må ringe 20 ganger om dagen får bare slite til NGT klarer å fixe nok folk til sin kundeservice.
NGT har satt opp Bravo linjen min til 1248/384 Kbps!
fikk nylig mail av NGT

Hei ### Kundenr: ###

NextGenTel redefinerer nå ADSL til å være minimum 1 Mbps. Vi øker hastighetene på Bravo og Charlie-produktene - uten å sette opp prisene.

Har du i dag Bravo 850, blir hastigheten nå oppgradert til hele
1 Mbps i hastighet inn til deg. Det nye produktet heter Bravo 1000.

Har du et Charlie 1350-abonnement oppgraderes du nå til Charlie 1500, det vil si 1,5 Mbps i hastighet inn.

Høyere hastighet gir deg fordeler som blant annet å se film og web-tv i høyere kvalitet og å kunne laste ned bilder raskere enn før.

Fri bruk er som alltid en selvfølge hos NextGenTel. Hos oss vil du ikke oppleve kvoter og begrensninger i gigabytes, og du kan dermed få
maksimalt ut av din nye høye hastighet.

Ønsker du enda høyere hastighet kan du oppgradere rimelig og enkelt på http://www.BroadPark.no .

Hastighetene settes opp i løpet av de kommende dager. I enkelte tilfeller må ruteren restartes for å komme på nett igjen etter endringen.
Restart foregår ved å slå av og på strømmen.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
NextGenTel AS.

For henvendelser eller spørsmål, bruk kontaktskjemaet. http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema/
Vis hele sitatet...
...og som det fremkommer er ikke dette noe midlertidig
De har også et tøft juletilbud nå, les mer om det på www.nextgentel.no