Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1167
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei

jeg har tatt rivotril jevnlig det siste halvåret men ikke daglig eller voldsomme doser. fra 0-3 mg daglig, i snitt 1 mg daglig. Folk snakker om at man kan komme i fin form hvis man tar mer at det ikke er som med valium at man bare blir sløv. Hva tar dere andre får å bli IKKE sløv av en større mengde rivo?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke veldig høy toleranse, går fast på 10mg Valium og i dag har jeg tatt 8 Rivotril kjøpt fra de jævla østblokkglassene. Skriver helt fint, føler meg helt fin med et snev av velvære.

Rivotril er noe dritt med mindre det er fra norske glass rett fra apoteket.

Får på meg en 0,33 for å se om det hjelper.
Psykedelisk bakverk
Eneste du oppnår med en stor dose rivotril er hukommelsestap og dårlige beslutninger. Spar deg selv og samfunnet
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler mye heler å skaffe en som kan ordne deg norske glass eller andre benzoer (Apodorm, Valium) på brett. Så er du sikker på at du får noe som fungerer

For å svare på spørsmålet ditt drikker jeg gjerne kaffe med 1-2mg Rivotril (om de er gode) for å få en fin våken form.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
de er utenlandske og ikke de beste rivotrila jeg har fått, men har fått av lege tidligere og det er ikke veldig langt unna tilsvarende effekt. bare kjeder meg og vil kose meg litt før jobb over nyttår. Da er det skjerpings igjen
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril i passende doser (ikke så du blækker ut og blir tilbakestående) med kaffe og kanskje et par stykk 50mg Tramadol. Blir ikke mer kos enn det.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hva er passende doser?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,5-4mg alt ettersom du har lav eller høy toleranse.

Som tommelfingerregel tilsvarer 1mg Rivotril 15-20mg Valium.
R.i.p 23.04.2021
2 stk og et par halvitere burte holde. Noe mer en det så blir du apekatt og gjør utrolig mye dumt du ikke vil huske noe av før du hører det av andre.