Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 6128
Ettersom jeg vet det er en del AVICII fans her på forumet tenkte jeg og dele denne nyheten!

Avicii kommer til Oslo spektrum :
Lørdag 18 februar 2012 (Så det er en liten stund til).

Ettersom jeg er medlem av nyhetsbrevet til atomic soul fikk jeg med meg denne nyheten før ganske "Mange" og det er vel like greit og dele den med mine med-freakere.

Arrangementet har aldersgrense : 18 år.

Lukket forsalg for mdl av mail listen, klikk her! og få billetter før alle andre slipper til.

Avicii a.k.a Tim Berg har erobret verden med musikken sin. det stratet med Bromance og Seek Bromance som tok han til topps på alle hit lister. Han har nettopp lettet på sløret med sin siste låt, Levels. Og selv om den ikke er sluppet ordentlig, er den allerede en stor hit. Dette er en av de mest forespurte artistene i høst og

Lørdag 18 feb gjør han endelig et arena show i Norge!
Vis hele sitatet...
Har lagt ved link nederst.

Billeten koster : 470,- kr totalt.

Avicii Billeter - Billetservice

Vi ses der!
Sist endret av Saint123; 13. oktober 2011 kl. 18:00.
Sweet. Takk for info, dette blir grisekult! Gleder meg=)
18-års aldersgrense?!?

fuck det..
Takk for infoen
du vet ikke tilfeldighvis hvor mange biletter som kommer ut også?
Sist endret av uberleethaxor; 13. oktober 2011 kl. 19:47.
I <3 DMT
Trådstarter
I have no idea. Du kan alltids ringe oslo spektrum og høre med dem hvor mange det er plass til. Eventuelt sjekke med hjemmesiden dems om du finner noe info der.

Sitat av fishfuze Vis innlegg
18-års aldersgrense?!?

fuck det..
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk glad for at det holder en viss "Standard".
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det blir awesome! Har en kompis som er mad fan, så dit skal vi.
Har sitt fram til og få muligheten til og se min favoritt-DJ live i evigheter, og når han først kommer er det selvfølgelig 18+. Nedsig
Er så latterlig at det må være aldersgrense på et sånn arragement..
Skrillex fikk til og ha en konsert uten aldersgrense også senere på kvelden med aldersgrense.
Håper det skjer nå også!
Hvorfor er det slik at hver gang en konsert annonserers med aldersgrense så er nesten alle svarene i tråden klaging ang det. ENTEN venter dere til dere er gamle nok, eller så ordner dere slik at dere kommer inn på en annen måte. Vi har ALLE vært der hvor det er kjipt å ikke være gammel nok, men akkurat som oss så blir dere også gamle nok en eller annen gang =)


Jeg skal ihvertfall! Han er ikke det beste jeg har hørt men han fungerer absolutt! Han var ok i spektrum.
Sist endret av 0bs; 15. oktober 2011 kl. 10:05.
Skulle vært 20 års grense..

Uansett så blir det nok awesome! Tenkte å ta turen selv
Da var billetten bestilt
Billetten er bestilt og jeg gleder meg som en liten unge!
Sitat av fth Vis innlegg
Skulle vært 20 års grense..

Uansett så blir det nok awesome! Tenkte å ta turen selv
Vis hele sitatet...
Fordi at du er selv 20+ og liker og gni det inn i trynet til folk som er over 18 men ikke 20?..
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Fordi at du er selv 20+ og liker og gni det inn i trynet til folk som er over 18 men ikke 20?..
Vis hele sitatet...
Den dagen du blir over 20forstår du hvorfor han mener som han gjør med tanke på utelivet. Men, akkurat på konserter og eventer som dette synes jeg 18 er en fin aldersgrense.
Blir 4 gang på 1 år jeg ser han live! <3

Når sant skal sies så er Avicii en storartet produsent, men en crappy dj :/
Har det noe å si om jeg bestiller nå og en kompis av meg kjøper om 2-3 dager? Vi kan være samma sted? Eller er det best at vi kjøper sammen?
Jeg har bestilt billetter til meg og Spankyboii på forumet nå Regner med vi tar flyet nedover på fredagen.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Gleder meg ja, men vi er bare to, er det noen som vil feste med oss?

Jeg biter ikke, men staM er kjent for å bite litt da. Skal be han om å skjerpe seg.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Fordi at du er selv 20+ og liker og gni det inn i trynet til folk som er over 18 men ikke 20?..
Vis hele sitatet...
Jupp.. Kun derfor.

Neida Er som moret sier, 18 åringer på byen blir generelt bare krøll.
Konserter funker det med 18 år for all del, de fleste sånne konserter har vel 18 års grense.
Ah, gleder meg som bare juling! Selv om Guetta på torsdag skal bli lik så spennende!
Er lettere å hooke opp med en på 18 når man selv er 20 da, haha.

Blir kult, takk for info.
Billetten blir bestilt iløpet av neste uke
Blir nok bilett på meg og noen kompiser også
ohh nice me like ty for info
Hvem faen er Avicii?
Will be there!!!
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Hvem faen er Avicii?
Vis hele sitatet...

Uhmm....Avicii's hjemmeside

Wikipedia : Wikipedia: avicii

Myspace'n hans

Facebooken hans - Eller rettere sagt artisten avicii.

En av de populære sangene hans : Levels

sånn - nå vet du hvem avicii er
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Hvem faen er Avicii?
Vis hele sitatet...
http://knowyourmeme.com/system/icons/554/original/facepalm.jpg?1248715065
▼ ... over en måned senere ... ▼
hvilken fordeler har jeg ved en eventuel V.I.P bilett?
Vill bare nevne til dere som depper over aldersgrensen på Avicii konserten at det har blitt satt opp en ''alders fri'' konsert før hoved konserten, akkurat sånn som på Skrillex.
Fikk en lapp om det på vei ut fra Skrillex konserten men kasta den, så er ikke sikker på klokkeslett og annen info.

There you go

Heldigvis for meg så blir jeg 18 en uke før Avicii konserten blir fett!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som skal på forsh før kan få dere inn på skybar på plaza ???
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva synst folk?

Jeg likte stort sett alt, utenom alle drittungene som enten bare sprang rundt og skubba folk eller så stod di bare der på facebook med mobilen stort sett hele tiden. Ser ikke hvorfor folk gidder
Ræva konsert, han stod bare å trykka play på levels hele tiden. Han spillte den vel 3 ganger i løpet av konserten. 0 stemning, og bare en haug av småunger uten noe innabords. Jeg var på fri aldersgrense konserten, aldri igjen.
Sist endret av Marr; 5. mars 2012 kl. 12:29.
Tror nok fri aldersgrense var noe helt annet enn 18+ for å være helt ærlig.
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Tror nok fri aldersgrense var noe helt annet enn 18+ for å være helt ærlig.
Vis hele sitatet...
18+ var nok utrolig mye bedre, men gjorde han virkelig noe spesielt utenom å spille de mest kjente sangene + noen remixer?
Sist endret av Marr; 5. mars 2012 kl. 12:38.
Han spilte da mye som er ganske nytt + noe jeg faktisk aldri har hørt før, og han spilte da bare levels 2 ganger, den ene gangen spilte han den ikke i 30 sekund engang før han bytta.

Sitat av Marr Vis innlegg
18+ var nok utrolig mye bedre, men gjorde han virkelig noe spesielt utenom å spille de mest kjente sangene + noen remixer?
Vis hele sitatet...
Hva faen er det du vill ha han til og gjøre da?
Grunnen til at Avicii er blitt så kjent som han er det er jo fordi han har utrolig mangen bra sanger, så kommer du og klager på at han spiller di?
Fuck logic
Sist endret av cookiesRGood; 5. mars 2012 kl. 13:07.
Trodde konsert skulle være noe annet enn å spille sanger på høyt volum, der tok jeg visst feil.
Sitat av Marr Vis innlegg
Trodde konsert skulle være noe annet enn å spille sanger på høyt volum, der tok jeg visst feil.
Vis hele sitatet...
Og derfor klager du på Avicii?
Er ikke hans feil at alle drittungene kom der bare så di kunne skrive facebook status om det og stå med mobilen i to timer.

Men hva forventer egentlig du at Dj's skal gjøre da?
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg

Men hva forventer egentlig du at Dj's skal gjøre da?
Vis hele sitatet...
Hva med litt livemix og showing? Trykke play og "steke" med handa i været er ikke veldig imponerende, så er enig Marr der.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Hva med litt livemix og showing? Trykke play og "steke" med handa i været er ikke veldig imponerende, så er enig Marr der.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om han livemixa eller ikke jeg, men han ser da ganske opptatt ut til tider

Synst heller det var publikum som svikta og ikke Avicii.
Sist endret av cookiesRGood; 5. mars 2012 kl. 14:07.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Men hva forventer egentlig du at Dj's skal gjøre da?
Vis hele sitatet...
I'll just leave this here.
fordi flammer er mye kulere en lasere så kan de jo fyre i gang (ho ho ho) med litt pyro. Og siden de kan trykke play og la det gå så har de muligheten til å gjøre ganske mye.

Legger bare denne her fordi rammstein er beste liveband.
Aldir skjønt pointet å betale for å stå og høre på sanger som ikke er live engang.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Aldir skjønt pointet å betale for å stå og høre på sanger som ikke er live engang.
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant ? selv skjønner jeg ikke at folk drar på kino når dem kan dra på teater !

Det er ikke mange band som jeg syns er bedre live enn på plate, men å dra på konsert er en opplevelse som jeg mye heller betaler for iforhold til en cdplate !
Sitat av Srbija Vis innlegg
Aldir skjønt pointet å betale for å stå og høre på sanger som ikke er live engang.
Vis hele sitatet...
Nei du kan jo like godt sitte hjemme med pc-høytalerene og danse litt rundt på rommet
Sitat av Srbija Vis innlegg
Aldir skjønt pointet å betale for å stå og høre på sanger som ikke er live engang.
Vis hele sitatet...
Blir som å dra på MGP, egentlig.
Foretrekker et show der gitarene er plugga i, og brukes til det de skal. Sangen Levels er jævlig irriterende, kommer på hele tida når jeg er på treningssenteret :P
Var på 18+ og synes det var kanon bra Var VIP da men sto ofte nede med de andre og det var kanon bra.

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Var på 18+ og synes det var kanon bra Var VIP da men sto ofte nede med de andre og det var kanon bra.
Vis hele sitatet...
Beklager dobbelposten :P Men noen som vet hva den sangen som publikum sang på når TDK spilte heter ??? Og etter Avicii var ferdig.

Husker beklagelig ikke melodien nå :/