Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 4891
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Så bra at du ikke har respekt for Hardstyle, fortsett med det, ta gjerne med så mange som mulig i samme slengen.
Vis hele sitatet...
Du er genial...
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
Tacata her i skrivende stund Beaten flyter, og jeg liker det! (måtte provosere litt) Er det noe feil i å like dunkdunk musikk? Selv hører jeg på en god blanding av dunkdunk og annen musikk som har litt mer kvalitet.
Vis hele sitatet...
Jeg er selv stor fan av EDM, men helvete heller. Tacata tør jeg påstå er den verste sangen i år.
Avenged Sevenfold
Tantara
Heathen
Testament
Megadeth
Iron Maiden
BFMV (faktisk)
Led Zeppelin
Tool
Nirvana

Jeg er ikke inn i radiopop, som kanskje noen av dere ser. Topp 10 de siste ukene på Spotify
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Sorry for å måtte skuffe deg, men guetta lager ikke sangene sine selv, og når han spiller "live" så spiller han bare en ferdig mixtape.
Han gjør det bare for penger.
Vis hele sitatet...
Hvor får du dette fra? Jeg vet at populære sanger av han ikke er godt mottatt i EDM miljøet men han er en god produsent når han går bort fra å samarbeide med Rihanna og Nicki Minaj.

Deadmau5 har skrevet en veldig bra artikkel som heter ''We all press play'' om ikke jeg husker feil. Handler om hvordan mange djer blir beskyldt av å bare trykke play når de egentlig ikke kan gjør så mye.

Ser også at folk klager på avicii, han har også innrømt selv flere ganger at miksing ikke er hans greie og ikke er særlig flink. Noe som jeg er enig i .
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Husemann Vis innlegg
Avenged Sevenfold
Tantara
Heathen
Testament
Megadeth
Iron Maiden
BFMV (faktisk)
Led Zeppelin
Tool
Nirvana

Jeg er ikke inn i radiopop, som kanskje noen av dere ser. Topp 10 de siste ukene på Spotify
Vis hele sitatet...
Avenged Sevenfold er ganske bra. De har jo Theme musikken til en av zombie banene på black ops

Sitat av happy violence Vis innlegg
Hvor får du dette fra? Jeg vet at populære sanger av han ikke er godt mottatt i EDM miljøet men han er en god produsent når han går bort fra å samarbeide med Rihanna og Nicki Minaj.

Deadmau5 har skrevet en veldig bra artikkel som heter ''We all press play'' om ikke jeg husker feil. Handler om hvordan mange djer blir beskyldt av å bare trykke play når de egentlig ikke kan gjør så mye.

Ser også at folk klager på avicii, han har også innrømt selv flere ganger at miksing ikke er hans greie og ikke er særlig flink. Noe som jeg er enig i .
Vis hele sitatet...
Søk på dj pauly d, der ser du dårlig musikk på sitt dårligste :P
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Det jeg forresten ville fram til er at jeg ikke skjønner hvordan folk hører på denne type musikk, da jeg ser mange er enig med meg her. Kanskje vi på freak er annerledes (virkelig?)?

Siden jeg ser at det er populært å dele artister en liker kan jeg vel lage en liste jeg og.

Dada life (navnet avslører vel kanskje litt )
Deadmau5
Steve Aoki
Ronald Jenkees, nevnt tidligere men denne fyren lager så rå musikk. Favoritten er rocky remixen hans: http://open.spotify.com/track/1Urf7EVKh3eJSamutk3azF sjekk også ut youtuben hans!
Muse
Cypress Hill
Jay-z
Kent
Wolfgang Gartner
Lana del Rey (veldig mainstream men dette liker jeg virkelig!)
Florence And the Machine
Pendulum

Går vel i liste med favorittartistene mine selv om jeg hører på mye forskjellig.

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Søk på dj pauly d, der ser du dårlig musikk på sitt dårligste :P
Vis hele sitatet...

Haha ja! Helt forferdelig, verste er at han er fast dj på palms i Las Vegas. Flaut.
BEAT DAT BEAT UP

Men: Still a better dj than Paris Hilton.
http://www.youtube.com/watch?v=1n_E4sDewtM

Hun har visst ikke lært en dritt av å henge rundt Afrojack og Chuckie.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av happy violence Vis innlegg
Det jeg forresten ville fram til er at jeg ikke skjønner hvordan folk hører på denne type musikk, da jeg ser mange er enig med meg her. Kanskje vi på freak er annerledes (virkelig?)?

Siden jeg ser at det er populært å dele artister en liker kan jeg vel lage en liste jeg og.

Dada life (navnet avslører vel kanskje litt )
Deadmau5
Steve Aoki
Ronald Jenkees, nevnt tidligere men denne fyren lager så rå musikk. Favoritten er rocky remixen hans: http://open.spotify.com/track/1Urf7EVKh3eJSamutk3azF sjekk også ut youtuben hans!
Muse
Cypress Hill
Jay-z
Kent
Wolfgang Gartner
Lana del Rey (veldig mainstream men dette liker jeg virkelig!)
Florence And the Machine
Pendulum

Går vel i liste med favorittartistene mine selv om jeg hører på mye forskjellig.




Haha ja! Helt forferdelig, verste er at han er fast dj på palms i Las Vegas. Flaut.
BEAT DAT BEAT UP

Men: Still a better dj than Paris Hilton.
http://www.youtube.com/watch?v=1n_E4sDewtM

Hun har visst ikke lært en dritt av å henge rundt Afrojack og Chuckie.
Vis hele sitatet...
Dada Life, deadmau5 og Pendulum er kjent og favorittene i mine øre
Musikk du liker, er ikke musikk alle liker. Jeg er selv en kar med musikksmak helst fra 70-tallet, men driver ikke å kaller alt annet dårlig.
Personlig er veg veldig stor Metallica-fan. Jeg Har også sansen for Katzenjamer og noen av sangene til Megadeth, og en venn av meg introduserte meg for noen år siden til hardstyle, noe jeg også har litt sansen for, selv om jeg ikke hører på det noe særlig.

Jeg mener folk skal få høre på hva de vil, men jeg skulle jo ønske at jeg ikke var 'allergisk' mot den musikken som spilles på fester og slikt..
Musikk er personelig, men akk ja, i det siste (2010-) har det kommet utrolig mye dritt. Vi har f.eks. fått sirkus eliassen, bieber, flo rida whistle, tacata o.l. Så ja, jeg må nesten si at nivået har gått ned, men vi trenger jo ikke å klage for vi har jo fortsatt alle klassikerne
Skikkelig god musikk er jo:

- Ferry Tayle
- Blue Tente
- Dash Berlin
- Cerf, Mitiske & Jaren
- Emma Hewitt
- Armin Van Buuren
- Ørjan Nilsen
- Paul Van Dyk
- Ferry Corsten
- Fred Falke
- Talla 2XLC

The list goes on..
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hvor får du dette fra? Jeg vet at populære sanger av han ikke er godt mottatt i EDM miljøet men han er en god produsent når han går bort fra å samarbeide med Rihanna og Nicki Minaj.

Deadmau5 har skrevet en veldig bra artikkel som heter ''We all press play'' om ikke jeg husker feil. Handler om hvordan mange djer blir beskyldt av å bare trykke play når de egentlig ikke kan gjør så mye.

Ser også at folk klager på avicii, han har også innrømt selv flere ganger at miksing ikke er hans greie og ikke er særlig flink. Noe som jeg er enig i .
Vis hele sitatet...
Det er en forskjell på å faktisk trykke play og ikke gjøre noen ting.

Synes det er merkelig et på nesten hver video jeg har sett av guetta så er alt av gearet hans avslått

Feks.
Sist endret av JibbeSander; 6. oktober 2012 kl. 23:46.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Jeg er selv stor fan av EDM, men helvete heller. Tacata tør jeg påstå er den verste sangen i år.
Vis hele sitatet...
Sier ikke at Tacata er den beste, men grunnet at den er så kjent så slår den jo godt an på fest osv.

Er rart det der med hva slags musikk man liker. Klarer virkelig ikke finne ut hva som trengs for at jeg skal like en sang. Hører på så sinnsykt mye forskjellig.
Lil Wayne er nok en av de mest overvurderte rapperene akkurat nå, han slipper jo ikke sanger med noe som helst vett i. Til tross for det er jeg fortsatt en stor fan pga all den syke musikken han laget tilbake i 2007 og tidligere før han engang hadde rørt autotune. Vanskelig å overbevise folk om talentet hans når de kun har hørt Lollipop og den dritt autotune musikken som havner på topplister å spilles på radio. Samtidig er det litt godt å sitter her å se hvor lite folk vet om en artist eller musikken før de har bestemt seg for at artisten er søppel.
Det var mye søppel før i tiden og, men det meste av drittmusikken fra noen tiår tilbake har jo dødd bort og kun det beste har overlevd frem til idag.

Type sommerhits som folk spyr blod av etter et halvt år har jo kommet og gått de siste 50 årane.
Numanuma sangen er jo en klassiker som veldig få hører på idag, men som ble spilt over hele verden for endel år siden.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Avenged Sevenfold er ganske bra. De har jo Theme musikken til en av zombie banene på black ops



Søk på dj pauly d, der ser du dårlig musikk på sitt dårligste :P
Vis hele sitatet...
Haha, ikke bare det, men de har jaggu meg en sang i 2er'n også.

Poenget mitt er at jeg mener VG-lista og alle andre søplelister er fulle av drittmusikk, noe jeg ser mange her er enige i!