Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3203
smurfen sjøl
43 2
Er det noen som har prøvd det her?=)

Er det sånn at det ene forsterker det andre, liksom eller blir det motsatt effekt der de to greiene nøytraliserer hværandre på et vis?

Er det noen som vet mye om det og kan forklare meg?

Så spørsmålene,
1kokain + ecstasy sammen, Blir det bra funk?

2kola og amf sammen, hvordan funker det?

3siste spørsmål. hva blir effekten av åblande XtC of amf?


Dere vet mye er jeg klar over og er takknemlig for svar
Når du sier extacy blir det rimelig shoot and guess IMO.
Extacy piller inneholder som regel bøff, dritt, blanding av bøff OG dritt nå tildags..
Sier du derimot MDMA som er virkestoffet i de gode gammle extacy pillene så kan vi diskutere.
Min anbefaling er å holde det adskillt.
MDMA alene uten andre påvirkningskrefter er bare State of Bliss, hvorfor ødelegge
noe vakkert med farver som ikke passer?

Har ikke testa Cola og knipps, men har testet amfetamin og knipps ved mange anledninger,
vil si at det tar litt piffen ut av MDMA`n, det ække særlig kult når man vet
hva man går glipp av
smurfen sjøl
Trådstarter
43 2
Ja det er egentlig det jeg tenker mest på, mdma og kokain sammen Hvordan rus gir det?


Og andre spøsrmålet mitt, amfetamin og kokain sammen, hva vil skje der?
Sist endret av Calippus; 5. mars 2012 kl. 18:56.
Har tatt kokain og mdma sammen en gang før, og da drepte kolaen mdma rusen...Så det er lite vits. MDMA er jo så gull, men trenger vell ikke noe annet utenom kanskje litt røykings.
Hvis du har lyst til å overbelaste hjertet ditt, så. Det ene sentralstimulerende stoffet er i seg selv en stor nok påkjenning for kroppen. Jeg har selv prøvd amfetamin i kombinasjon med MDMA. Hadde den verste nedturen jeg noen sinne har hatt, og jeg følte meg fullstendig ødelagt. Trodde ikke jeg skulle bli den samme igjen etter det. Anbefaler på det sterkeste å ikke kombinere slike stoffer sammen. Den stimulerende virkningen på hjerte- og karsystemet gir en økt risiko for blant annet hjerneblødning, hjerteinfarkt og hjerterytmeforstyrrelser. Jepp, det kan faktisk lede som kan lede til et dødelig utfall. Det kan være nok bare med en liten dose, faktisk.
Du mener vel hun.
Glemte å nevne at jeg ikke fikk noen effekt av MDMA'en. Ingen eufori eller andre hyggelige virkninger. Hadde allerede snortet rundt et gram amfetamin, eller noe, da. Alt jeg kjente var den typiske rusen man får av speed. Veldig bortkastet, med andre ord.
Finner dette svært interessant, som Lucy over meg her skrev, og også Vulcan, - på henholdsvis Mdma & amf(eks 1) og kokain & Mdma(eks 2).

Mitt spørsmål er dette: #Hvorfor er det slik at amfetaminet/kokainet slukker effekten av et annet sentralstimulerende stoff??
#Hvorfor blir der ikke en "blandingsrus", der de f.eks kan "jevne ut hverandre"???

#Hva er det farmakologiske bak dette??


(må nevne også at jeg leste en gammal tråd her for en stund siden, der det var en kar som hadde eksperimentert med både MDMA og Kola samtidig. Han mente disse to forsterket hverandres effekter til en (visstnok) heeelt enestående euforisk rus. Omtrent kjemisk iverksatt orgasme, bare at man snorter orgasmen,evt. tar den på pille. Btw husker ikke trådnavn og har ikke innlegget/tråden å referere til..)
Sist endret av aeon_illuminate; 6. mars 2012 kl. 00:20.
Amfetamin eller kokain sammen med MDMA er ikke så uvanlig. Men amfetamin og kokain er derimot ikke så vanlig. Har bare hørt en gang at kola og makka ikke bør blandes.
Sist endret av Mexxy; 6. mars 2012 kl. 20:07.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Når du sier extacy blir det rimelig shoot and guess IMO.
Extacy piller inneholder som regel bøff, dritt, blanding av bøff OG dritt nå tildags..
Sier du derimot MDMA som er virkestoffet i de gode gammle extacy pillene så kan vi diskutere.
Min anbefaling er å holde det adskillt.
MDMA alene uten andre påvirkningskrefter er bare State of Bliss, hvorfor ødelegge
noe vakkert med farver som ikke passer?


Har ikke testa Cola og knipps, men har testet amfetamin og knipps ved mange anledninger,
vil si at det tar litt piffen ut av MDMA`n, det ække særlig kult når man vet
hva man går glipp av
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke prøvd MDMA med eksempelvis LSD eller 2C-E.
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Du har tydeligvis ikke prøvd MDMA med eksempelvis LSD eller 2C-E.
Vis hele sitatet...
Jeg sa da visseligen farver som ikke passer?
Hippieflip (shrooms&MDMA) FTW!
Uansett, TS lurte på om cola/amfetamin og MDMA var bra, var mere
den type blanding jeg siktet til
Sist endret av Eyeamare; 7. mars 2012 kl. 05:55.
http://www.thegooddrugsguide.com/amphetamines/index.htm (veldig nyttig side, forøvrig) står det blant annet som følger:

"Amphetamines: unlikely combination as the effects are so similar; increased strain on heart, increased toxicity" - Det er da snakk om kokain.

Der det står om kokain i kombinasjon med "ecstasy" derimot, står det at dette stort sett bare involverer en ekstra belastning/påkjenning på kroppen.

Når det gjelder amfetamin og ecstacy (MDMA i krystallform er det beste) skal det visstnok øke euforien og gi deg økt energi. Dr kan det derimot være stor vare for overoppheting og belastning på hjertet. Denne siden opplyser om at dosering er nøkkelordet her. Som jeg nevnte tidligere fikk jeg absolutt ingen virkning av den kjente MDMArusen. Det kan godt være fordi vi startet med tusenlappen i nesa, stuking i mange timer før vi til slutt fant ut at MDMA var en god plan å ta med seg på lasset. Sukk, man mister en del hemninger og selvkontroll når man allerede har nådd det stadiet. Det er siste gang jeg er i nærheten av amfetamin, iallefall.

Jeg vil gjerne legge til dette innlegget her også:

Å blande amfetamin med opiater kan gi direkte livstruende virkninger. Hvis det skulle være noen tvil.

http://i40.tinypic.com/345h9up.gif

0 = Ingen eller minimal risiko
(x)= Muligvis en risiko, men usikkert

x = Av og til en risiko.
xx = Alltid en hvis risiko.
xxx = Alltid en betydelig risiko.
x1) Hvis stoffet inntas med sprøyte er det stor risiko for overførsel av Hiv-smitte, leverbetennelse, tilstoppede blodkar, blodforgiftninger og betennelse.
LUCY; denne grafikken/diag. som du satte opp. Har noen kommentarer & spørsmål til det.

- Heroin/morfin er vha diagrammet karakterisert som et fælt misbrukerstoff, mt.p. avhengighet, toleranse, fysiske skadevirkninger - den biten er O.k.

1- Men; jeg trodde amfetamin var mye mer en psykose-utløser enn kokain.. Altså, seff kan det skje med kokain, men først med mye større mengder enn amfetamin. (?).

2- Og; er virkelig kokain mer belastende for hjertet enn amfetamin. Greit nok, kokain er en kraftig stimulant, men amfetamin er langtidsvirkende, og er ikke amf enda mer stimulerende på kropp & hjerne enn amf???

3-spør igjen ang denne mixen av kokain og Mdma. Hvorfor kveler kokainen Mdma'et??? Skjer det samme med mix av Amf og Mdma, der Amf "kveler" omtrent virkningen av Mdma??

Er det pga at det er blanding av en lettere(Mdma) og hardere(Kola/Amf)- stimulanter?

Svar ønskes
Sist endret av aeon_illuminate; 8. mars 2012 kl. 01:19.
Kokain og MDMA er heaven i mine øyne, uansett hva folk har å si om den saken. Om det er noe særlig bra veit jeg ikke.
Det å få til synergi mellom stoffer (spesielt de i samme kategori) er noe som krever at man treffer det korrekte kjemiske punktet hvor effektene blir blandet sammen på den måten at man får virkning av alt på en gang. Dette kan være veldig vanskelig siden det skjer veldig mye i kroppen når man tar rusmidler, og de forskjellige biokjemiske utgangspunktene man sitter med etter noen timer på et stoff har mye å si om man skal fortsette å ta et annet stoff i tillegg.

Med stimulanter så er det noen enkle regler på blanding som fungerer til en viss grad men som man må kjenne på:
  • Amfetamin etter MDMA gir sterk nedtur og lite virkning. MDMA etter amfetamin fungerer, men MDMA-en gir en helt annen virkning, her er det også eksponensielt sterkere nedtur. En liten dose amfetamin sammen med MDMA gjør MDMA-turen mer mobil og mindre lammende, men man får samtidig lett veldig sterkt pratekick og kan fort bli plagsom. Metamfetamin synergerer visstnok bedre med MDMA enn vanlig amf.
  • Kokain dreper MDMA, men ikke alle effektene. Tatt samtidig mener jeg å ha lest at de kan synergere veldig fint sammen. Jeg kjenner folk som bruker kokain til å drepe "stein"-effektene av MDMA, så det gjenstår et visst nivå av effekter, men man skarpner til en hel del. Har også hørt om en kar som tok MDMA etter kokain og fikk en veldig krystallklar, gyllen og fin form med god kontroll og tilsynelatende lav rusmengde, men strålende humør, tomme tanker og sterk fokus og disiplin.
  • Kokain og amfetamin blir man stein galen av, spesielt med amfetamin som er iblandet kickers. Her blir spesielt pulsen og selvtillitten i skyene og man får nærmest psykotiske vrangforestillinger om hvor kul man er, føles nærmest som om man har gnistrene energi hengende igjen i luften etter seg. Denne cocktailen er det normalt å få om man har dårlige kontakter på kokain (helt normalt), derfor har kokain gjerne et litt skeivt rykte enkelte steder i Norge...
Fortsetter man å kjøre på utover dette så fungerer ikke ting skikkelig og man ender opp med å fritere hjernen godt. Det som skjer videre er som regel bare en endring av effektkarakterer/forlengelse fremfor en real boost...
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Freebase kokain blandet med amfetamin
Farlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Freebase kokain blandet med amfetamin
Farlig?
Vis hele sitatet...
Hva legger du i farlig? Mange vil si kokain er farlig alene. Denne kombinasjonen vil øke risikoen for komplikasjoner. Nøyaktig hvor farlig det er kan nok ingen svare på.