Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1756
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så, jeg mottar snapper av ei veninne av meg som sier hun ønsker å prøve ritalin og mdma sammen.

Er det noe ved dem som er spesielt? Er ikke ritalin ADHD medisin?

Hva skjer når man gjør det?

Og ikke minst like viktig: er det en uheldig/farlig kombinasjon?
R.i.p 23.04.2021
Ritalin er en form for amfetamin som er sentralstimulerende, da begge disse stoffene er stimulanter er det ikke spesielt farlig og kombinere disse. De booster hverandre.men ikke misforstå, alle kombinasjoner kan være potensielt farlig. Less is more når det kommer til kombo.Jeg ville holdt meg unna ritalinen og tatt mdma alene .
Sist endret av Tarm; 14. august 2019 kl. 22:23.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det jeg og tenker. Hun snakker nå om å ta det med en kar og. Og hun lurer på om de gjør at man kan... "Miste potensen" sin på ritalin som man gjør på Amf?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får aldri opp lillemann på MDMA uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man får aldri opp lillemann på MDMA uansett.
Vis hele sitatet...
Kommer jo litt an på dosering. Men jeg har respekt for å dosere høyt nok til å ikke få den opp.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han her karen er vist blandt de 2% som får den opp på mdma.... That Lucky SOB...
R.i.p 23.04.2021
Høres ut som gnagsår dagen derpå vis det er planen.uff
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ritalin er en form for amfetamin som er sentralstimulerende, da begge disse stoffene er stimulanter er det ikke spesielt farlig og kombinere disse. De booster hverandre.men ikke misforstå, alle kombinasjoner kan være potensielt farlig. Less is more når det kommer til kombo.Jeg ville holdt meg unna ritalinen og tatt mdma alene .
Vis hele sitatet...
hva faen?
ja begge er sentralstimulerende, men resten her er BS.
snakk om agonisme og antagonisme her, blande metylfenidat (ritalin) og mdma r like nei nei som mdma og coke, selv om mdma og amf f eks potensierer hverandre med "liten" risiko.

IKKE bland metylfenidat med mdma, søk opp komboen å se om du finner no saklig positivt om d, det finner du ikke. og risikoen er stor..;
sånn d påvirker reseptorene dine så vil den ene (tenk badekar, det kan men bør ikke bli tomt, men drit om d renner over) åpne krana fullt og den andre putte i proppen.

sjekk pillreports osv også, selv piller med kun mdma og metylfenidat blir ansett som dritfarlig av god grunn.
ja det kan gå greit, men detta r en idiotisk blanding.

full som f nå så gidder ikke søke opp og poste kilder i dag, det kan dere gjøre selv lett, el blåse opp mer misinfo her så graver jeg det opp og poster så fort jeg våkner.

(og nei du feige troll, anonyme kommentarer gidder jeg ikke bry meg med når d kommer til detta)
Sist endret av Munted Artist; 14. august 2019 kl. 23:35.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man får aldri opp lillemann på MDMA uansett.
Vis hele sitatet...
Hæ alle knuller jo som kaniner av stål på mdma. Aldri hatt no prob med det nei
Nei er vist 10-20% som får det til av menn. Resten er shit out og luck
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hva faen?
ja begge er sentralstimulerende, men resten her er BS.
snakk om agonisme og antagonisme her, blande metylfenidat (ritalin) og mdma r like nei nei som mdma og coke, selv om mdma og amf f eks potensierer hverandre med "liten" risiko.

IKKE bland metylfenidat med mdma, søk opp komboen å se om du finner no saklig positivt om d, det finner du ikke. og risikoen er stor..;
sånn d påvirker reseptorene dine så vil den ene (tenk badekar, det kan men bør ikke bli tomt, men drit om d renner over) åpne krana fullt og den andre putte i proppen.

sjekk pillreports osv også, selv piller med kun mdma og metylfenidat blir ansett som dritfarlig av god grunn.
ja det kan gå greit, men detta r en idiotisk blanding.

full som f nå så gidder ikke søke opp og poste kilder i dag, det kan dere gjøre selv lett, el blåse opp mer misinfo her så graver jeg det opp og poster så fort jeg våkner.

(og nei du feige troll, anonyme kommentarer gidder jeg ikke bry meg med når d kommer til detta)
Vis hele sitatet...

Så det er forskjell på speed/mdma og Ritalin/mdma? Tusen tusen takk for det svaret.

Kan du utdype hva som skjer? Er det det som kalles serotoninforgiftning? Og hva skjer med deg når det skjer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så det er forskjell på speed/mdma og Ritalin/mdma? Tusen tusen takk for det svaret.

Kan du utdype hva som skjer? Er det det som kalles serotoninforgiftning? Og hva skjer med deg når det skjer?
Vis hele sitatet...
hva som skjer med reseptorene kan sammenlignes med serotoninsyndrom.. la meg prøve forklare enkelt.

du har agonister og antagonister, d ene slipper ut mer og d andre putter en propp i så det holder seg der d virker.

tenk badekar og kran, badekaret er huet ditt der ting virker.
så f eks amf slipper ut mer, setter krana på fullt.
men om du tar coke sammen med det så putter du i proppen også, og badekaret flyter over.. det er der du får serotoninsyndrom om d r serotonin d r snakk om, med amf og cola funker begge på serotonin også, men dopamin og begge artene adrenalin er farene her og hjertet vil evt gå til helvete.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Setter utrolig stor pris på svar. Hun har nå lagt Ritalinprosjektet på hylla. For alt hva dere vet reddet dere kanskje ett liv eller tre nå *dramatic music plays*

Neida.

Har selv prøvd speed/mdma i mine yngre dager, da jeg fikk fortalt det var ok, "men husk, du må bare ikke ta cola/mdma."
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjelder dette også hvis man tar cola en dag og mdma den andre?

Opplevde smerter på mdma sist gang, og kunne minnes om serotoninsyndrom.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjelder dette også hvis man tar cola en dag og mdma den andre?

Opplevde smerter på mdma sist gang, og kunne minnes om serotoninsyndrom.
Vis hele sitatet...
går an å ta cola mens man er på mdma også, men ikke anbefalt.
her må man vite faresignalene og føle seg sakte frem om man absolutt skal gjøre det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjelder dette også hvis man tar cola en dag og mdma den andre?

Opplevde smerter på mdma sist gang, og kunne minnes om serotoninsyndrom.
Vis hele sitatet...
Du kan ta cola på fredag, og mdma på lørdag, hvis det var det du tenkte på.