Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1434
Heisan freaks!

Leter etter et headset som ligger på +/- tusenlappen og har mer eller mindre landet på Audio Technica ATH-M50x. link

Jeg skal til oslo nå 12. august og lurte på om det var en butikk i Oslo (helst gangavstand fra Oslo S) som solgte disse? Jeg har googlet litt rundt men blir ikke noe klokere av det...

Takk for all hjelp!
Komplett.no og pickup point i Oslo? Selv ville jeg foretrukket å få den tilsendt i postkassa.

Edit: Digital Impuls selger Beyerdynamic. Spaceworld selger også noe greier. HiFi-klubben selger bra utstyr. Vet ikke helt hvor du kan få tak i ATH, men tror den er ganske vanlig i lydforretninger. 4 Sound er det vel noe som heter. Elkjøp. Lefdal. Nei, altså - er du fra bygda eller?
Sist endret av Chronic420; 10. august 2014 kl. 04:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Snipart's Avatar
Trådstarter
Jeg er fra bygda ja, men ser ikke hvordan dette er relevant?

Flesteparten av de du nevnte selger ikke Audio Technica, som sagt så har jeg gjort en del research på forhånd.
Prolyd.no har. Ta bussen dit.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vet ihvertfall at Siba har, men dette er dog de uten avtagbar ledning, tror den er rundt 3 meter.
Sist endret av Echuz; 11. august 2014 kl. 16:22.