Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 665
Hallo.

Jeg har ikke spilt igjennom skyrim enda, har bare spilt litt når det kom ut, men kjøpte legendary-edition i sommer.

Jeg tenkte jeg faktisk skulle spille igjennom det nå, men ser at noen mener requiem/skyRe er must-haves.

Men igjen så vil jeg spille spillet som det er, men samtidig forbedre det så godt som det er mulig, om dere skjønner?

Jeg vil helst unngå å laste ned 14821 mods, er SkyRe/requiem noe som ødelegger selve spillnytelsen for en som ikke har rundet dette før?
http://www.skyrimgems.com/

Her har du en god dose mods, ferdig kategorisert.
For meg var SkyRe noe jeg lastet ned etter at jeg var gått lei av det originale. You know, i originalen når man får 100 på et eller annet så er man overpowered uansett hvor man går. Så da lastet jeg ned SkyRe, og alt ble så mye bedre. Det er nøyaktig det samme spillet, uten overpowered skills og våpen. Jeg har for øvrig 372 timer spilt av skyrim (ifølge steam), og bare 89 av de var originale skyrim.