Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1532
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan daglig inntak av 60 til 150 mg av oxy depot i 6 dager gi abstinenser. Var to dager hvor jeg var helt slått ut og svetta som en gris og orka ikke gjøre noe. Usikker på om jeg har fått en sykdom eller om dette er abstinenser?
Ja, det er nok til å gi abstinenser.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Og de kommer fortere og fortere jo oftere du bruker. Man blir mer sensitiv for abstinenssymptomer og så er det bare helvete og drit før du begynner å kjøpe heroin isteden
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel aldri mer denne dritten. Var så sjuk jeg trodde jeg måtte på sykehus en periode. Begynner omsider å føle meg normal og det er 4 dager siden jeg tok siste tablett.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Bra. Forestill deg 2-300 mg i flere mnd daglig for så å gå cold turkey. Det er ikke særlig gøy. Først skal man gjennom de fysiske abstinensene, men så er det et helvetes kjør med psykiske plager og craving, depresjon osv.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg våkna med fullstendig angst i dag, endte med at jeg kjørte til legevakten som igjen satt meg i kontakt med fastlege og fikk time der. Ville jo helst holde fastlegen utenfor mtp. Førerkort og edruelighet.

Det gikk overraskende fint, legen var forståelsesfull og skrev ut en resept på valium til meg. Førerkort er ikke i fare. Er klar over at dette vil stå i legejournalen min til evig tid men det fikk ikke hjelpe. Jeg måtte ha hjelp for den angsten var det værste jeg har vært borti og jeg går på cipralex mot generell angstlidelse.

Men stor takk til legen min der altså
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel aldri mer denne dritten. Var så sjuk jeg trodde jeg måtte på sykehus en periode. Begynner omsider å føle meg normal og det er 4 dager siden jeg tok siste tablett.
Vis hele sitatet...
Neste gang du hekter deg kommer det til å ta dobbelt så lang tid før du blir bra og det kommer til å føle dobbelt så jævlig. Fact.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg våkna med fullstendig angst i dag, endte med at jeg kjørte til legevakten som igjen satt meg i kontakt med fastlege og fikk time der. Ville jo helst holde fastlegen utenfor mtp. Førerkort og edruelighet.

Det gikk overraskende fint, legen var forståelsesfull og skrev ut en resept på valium til meg. Førerkort er ikke i fare. Er klar over at dette vil stå i legejournalen min til evig tid men det fikk ikke hjelpe. Jeg måtte ha hjelp for den angsten var det værste jeg har vært borti og jeg går på cipralex mot generell angstlidelse.

Men stor takk til legen min der altså
Vis hele sitatet...
Virker som du er sensitiv da mot den typen legemidler. Ta det som en advarsel. Det er lett å lure seg selv til å tro du kan prøve bare en gang til. Så trenger jeg vel heller ikke å nevne at det ikke bør bli noen vane å Lene seg på valium og andre benzoer heller. Abstinensene er mye verre ved langvarig benzobruk