Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 764
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg tok ca 2 mg subutex for fem dager siden og måtte ta urinprøve hos legen i dag. Prøven blir sendt til laboratorium. Jeg drakk en del vann før prøven. Hva tror dere?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg var ren før jeg tok subutex for fem dager siden
Anonym bruker
"Reflektert Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan sitte i opptil en hel uke så der er god sjanse for å ryke
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen med erfaringer?

Jeg tok en hjemmetest på morrapisset i går og da slo den svakt ut negativt. Tok testen hos legen halvannet døgn etter og tissa mange ganger før prøven og drakk en del vann
Anonym bruker
"Reflektert Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snakker av erfaring, jeg har pisset positivt etter en uke på enkelt inntak. Og å drikke mye vann hjelper ingenting, er urinen din for tynn så er prøven ugyldig.

Vi her inne kan synse og mene hvor mye vi vil men faktum er at prøven er allerede tatt og du må vente å se resultatet. Er totalt meningsløst å bruke masse energi på å teoretisere rundt om du tester positiv eller ikke
Ooh her er det hårfin beregning eller dumb luck inni bildet. Jeg tipper negativ, men bare hvis du faktisk drakk «en del» vann (1-2 L time+ før test)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg snakker av erfaring, jeg har pisset positivt etter en uke på enkelt inntak. Og å drikke mye vann hjelper ingenting, er urinen din for tynn så er prøven ugyldig.

Vi her inne kan synse og mene hvor mye vi vil men faktum er at prøven er allerede tatt og du må vente å se resultatet. Er totalt meningsløst å bruke masse energi på å teoretisere rundt om du tester positiv eller ikke
Vis hele sitatet...
Både og. Summen av grubling, teoretisering og prøving av hypoteser, kan en dag gi deg de riktige svarene for akkurat din maskin. Da er det ikke grubling lenger, da er det anvendbar kunnskap.

Stat strong, stay focused. And one day, young padawan, you can pee in relieff
Sist endret av Tøffetom; 12. april 2021 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.