Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3347
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er tom for xanax, har kun en del brett valium liggende og dårlig tolmodighet. Er det noen måte å få valiumen til å virke hurtigere? Aktuelt å knuse og snorte? Har blad og rør. Ikke utstyr til å skyte.

Lite/ingen toleranse for valium atm (men gjerne enda noe for xanax om det har noe å si?) 2 cider innabords, må bort i noen timer.
R.i.p 23.04.2021
Benzo toleranse er toleranse uansett hvilken det er snakk om. Du kan knuse 3 el 4 stk og løse opp i vann for og så skyte i ræva med en pumpe eller tygge dem og la det taes opp sublingalt. Vis du ikke greier å vente 45min på at de funker oralt. Fungerer IKKE og snorte
Sist endret av Tarm; 18. mars 2021 kl. 20:40.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spedde på me 2 seroquel nå, noe synergi der?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Benzo toleranse er toleranse uansett hvilken det er snakk om. Du kan knuse 3 el 4 stk og løse opp i vann for og så skyte i ræva med en pumpe eller tygge dem og la det taes opp sublingalt. Vis du ikke greier å vente 45min på at de funker oralt. Fungerer IKKE og snorte
Vis hele sitatet...
Tygge og svelge ned med saft el. da eller? Eller tenke du legge under tunga og bare la ligge til det «forsvinner»?
R.i.p 23.04.2021
Ingen synergi med seroquel. Ja la det løse seg opp under tungen,smaker ikke godt men funker bra. Knus til pulver først så blir det tatt opp enda fortere Siden det ikke er sublingal tabletter .
Sist endret av Tarm; 18. mars 2021 kl. 21:42.
Tull, diazepam i likhet med de fleste benzo tabl utenom flunazepam eller midrazolam funker best oralt, 10mg diazepam tilsvarer 1mg xanor, typ. Sett bort fra andre gava virkende stoffer så er grapefrukt juice det eneste som betydelig kan forsterke effekten av benzo. Du virker til og være fersk, seroquel er ikke et rusmiddel, eneste du kjenner
er trøtthet og placebo high, tydelig du ikke har erfaring med benzodiazepiner eller reseptbelagte medisiner, rød trekant er langt fra automatiskt en synergi, eneste effekten blir
placebo, slutt mens leken er god.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spedde på me 2 seroquel nå, noe synergi der?
Vis hele sitatet...
Si velkommen til søvn og hadet til rus.
Anonym bruker
"Klein Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valium hitter raskere enn xanax. Bare sånn at det er sagt :-)
Nei det gjør det ikke, les litt på felleskatalogen du..
Anonym bruker
"Uenig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Nei det gjør det ikke, les litt på felleskatalogen du..
Vis hele sitatet...
Kanskje det er du som bør sjekke felleskatalogen. Xanor, max absorbasjon 1-2 timer, Valium 30-60 minutter.
Jeg som blanda di, my bad. Valium virker raskere og varer lengere enn Xanor. Av erfaring virker Xanor kjappere om den legges under tungen, smaken kan diskuteres tho
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Jeg som blanda di, my bad. Valium virker raskere og varer lengere enn Xanor. Av erfaring virker Xanor kjappere om den legges under tungen, smaken kan diskuteres tho
Vis hele sitatet...
Valium er en langvarig benzo, om jeg husker riktig. Og xanor er en kort varig benzo (husker riktig på denne lol). 0.5mg alprazolam tilsvarer 5-7mg diazepam i følge benzo-kalkulator.


5mg varer 12-60 timer, mens 10 mg. vil sitte i blodet i ca. 30-160 timer.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halveringstiden på valium er minst 20 timer (fort 50 timer), så du har det i blodet i minst 100 timer (5x halvering).
Anonym bruker
"Uenig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig syns jeg xanor virker like kjapt som valium, men felleskatalogen sier annerledes
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Valium er en langvarig benzo, om jeg husker riktig. Og xanor er en kort varig benzo (husker riktig på denne lol). 0.5mg alprazolam tilsvarer 5-7mg diazepam i følge benzo-kalkulator.


5mg varer 12-60 timer, mens 10 mg. vil sitte i blodet i ca. 30-160 timer.
Vis hele sitatet...
Tror du en valium varer i 12-60 timer? Som i at den har effekt så lenge?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du en valium varer i 12-60 timer? Som i at den har effekt så lenge?
Vis hele sitatet...
Vetta faen eg, leste opp i fra rustelefonen, når jeg har tatt valium 20mg+ har det vart ca 20t.
https://rusopplysningen.no/benzodiazepiner

Varighet (hovedvirkning):
Diazepam: 5-7 timer
Alprazolam: 5-7 timer

Diazepam

Ventetid: 20-40 minutter
Hovedvirketid: 5-8 timer
Halveringstid: 20-70 timer (36-200 timer for den aktive metabolitten n-desmetyldiazepam)

Alprazolam

Ventetid: 20-40 minutter
Hovedvirketid: 5-6 timer
Halveringstid: 10-12 timer
Anonym bruker
"Forbannet Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
https://rusopplysningen.no/benzodiazepiner

Varighet (hovedvirkning):
Diazepam: 5-7 timer
Alprazolam: 5-7 timer

Diazepam

Ventetid: 20-40 minutter
Hovedvirketid: 5-8 timer
Halveringstid: 20-70 timer (36-200 timer for den aktive metabolitten n-desmetyldiazepam)

Alprazolam

Ventetid: 20-40 minutter
Hovedvirketid: 5-6 timer
Halveringstid: 10-12 timer
Vis hele sitatet...
n-desmetyldiazepam blir videre omdannet til oksazepam med halveringstid på 5-11 timer