Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1741
Fikk besøk av politiet og de saget av planten min. Tilbake står en stubbe på 1,5 cm. Planten hadde ikke vært i blomst. Da er det vel å bare å kaste alt? Eller kan det komme skudd på stammen?
Tvilsomt at det blir noe der..Men du kan jo søke litt på nett og kanskje du finner ut noe spennende. Hvordan fant politiet ut av planten din?

Hvilken reaksjon vil du få?
Alt er ikke tapt altså. Sjekk ut revegging og/eller det som kalles monstercropping.
1,5 cm stamme som står igjen er veldig lite, men ikke umulig. Personlig ville jeg testet ut å kjøre på den igjen.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk du besøk pga lukt eller pga andre ting?
Sitat av moret Vis innlegg
Alt er ikke tapt altså. Sjekk ut revegging og/eller det som kalles monstercropping.
1,5 cm stamme som står igjen er veldig lite, men ikke umulig. Personlig ville jeg testet ut å kjøre på den igjen.
Vis hele sitatet...
For å revegge må det være igjen noen skudd. Kommer ingen vei med kun stamme. Bare å hive og få nye frø i jorda (et annet sted muligens).
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hos meg tok de med seg både stamme og jord, men lot lampene ligge igjen.

Snart ett år siden og har ikke sett snurten av de igjen heller.