Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1193
Hei! Jeg har i det siste avstått fra å røyke innendørs etter en episode med politiet på døra og razzia pga hasjlukt. Nå har det jo kommet en del uttalelser fra riksadvokaten, og varslet gjennomgang av politiets rutiner når det gjelder mistanke om bruk.
Det jeg lurer på er om det er trygt å røyke inne igjen? Og om det så skulle lukte litt utafor inngangsdøra, vil politiet ha mulighet til å kjøre razzia?
Nattingsen er liksom ikke det samme når jeg må ut å fryse og ha noia.
Nå vet ikke jeg hva slags bosituasjon du er i, hvordan det er med skjerming mot naboer, eller hva slags holdninger til rekreasjonell rusbruk som finnes i dine omgivelser. I deler av Oslo er nok litt Cannabislukt blitt noe normalisert så lenge man ikke har et hopprenn på døra av folk eller tøyer grenser for støy og adferd. Det høres jo ut som at det vil bli en anstrengt opplevelse å gjenta røykingen utfra sist opplevelse?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg kjøpte en Cotech luftrenser med kullfilter på clas ohlson. blir ikke mye lukt til overs. bare blås rett inn i innsuget.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det korte svaret er ja politiet kan ta seg inn når bevisene er så tydelige som lukt.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville ikke gjort det siden du har så kjipe naboer som mest sannsynlig har kontakta politiet alerede en gang..
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du under kjøkkenvifta?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg kjøpte en Cotech luftrenser med kullfilter på clas ohlson. blir ikke mye lukt til overs. bare blås rett inn i innsuget.
Vis hele sitatet...
Jeg venter på en luftrenser nå, fungerer det bra til dette formålet ? Fjerner den røyken kjapt, eller tar det litt tid? Hvordan er det med røykvarsler, fjerner den såpass røyk at de kan henge oppe?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke satset på at uttalelsene fra riksavdokaten har noen nevneverdig effekt. Om du har opplevd trøbbel før er det gjerne trygt å anta at du bor i et strøk der lukten kan føre til problem? Eneste forslagene jeg kan komme med er vaporizer og edibles.
Hvor bor du? Røyker du joint? Røyk pipe! Sparer drit mye penger og blir ikke den samme hasjlukta! Jeg har kjøpt i borettslag. Han over liker ikke røykelukta men man kan ikke få folk kasta ut for det og han sier han bare lukter tobakken. Men jeg røyker under kjøkkenvifta og blåser ut på taket så har kullfilter i vifta. Også brenner jeg litt duftlys, får en del spenstige lys som ikke lukter kjerring. Hater den røkelse lukta