Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1126
made by a freak, for all the beautiful freaks out there!

Hei alle sammen
I Podcasten Hennings Verden tar jeg et dypdykk i mange av temaene som blir diskutert her på forumet. Psykedelika, rusmidler, mental helse, samfunn, fremtiden, utvikling, eventyr, vitenskap og forskning (for å nevne noen). En åpen, ærlig og usensurert podcast som både får frem kjente stemmer, men også de som ikke har et talerrør.

Med oppfordring fra mods her på forumet så tenkte jeg lage en egen tråd her for å poste nye episoder. Bruk gjerne tråden til å diskutere episodene, gi meg tips til gjester, og feedback

Podcasten er tilgjengelig på iTunes, Spotify, YouTube, og de aller fleste andre podcast apper (bare å søke på Hennings Verden).

For å komme i gang, kan jeg anbefale disse episodene:

go lytting til alle!
Sist endret av Lebowski; 1 uke siden kl. 15:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for denne, Henning og
også for Monument Podcastene
( https://soundcloud.com/monument-podcast )
Alt vel, r
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Da var ny episode ute - og tema treffer jo bra på forumet her

Episode #46 - Psykedelika: Lovlighet, Risiko og Personlig Utvikling! Med Oskar Bull-Hansen

I denne episoden er Oskar tilbake på Podcasten. Første gang han var på besøk snakket han mye om psykedelisk terapi. Han er en av de første som driver med psykedelisk terapi i Norge.

Denne gangen gikk vi inn på lovligheten rundt psykedelika, og hvilke risiko det har å ta disse stoffene i forhold til andre stoffer som f.eks alkohol.

Videre gikk vi dypere inn på hvordan Psykedelika kan brukes til personlig utvikling og hvordan dette i alt kan føre til en høyere bevissthet i livet.

Podcasten er tilgjengelig på YouTube, og alle andre podcast apper

Fortell meg gjerne hva dere syntes! God lytt.
Viktig og veldig bra podcast Henning! Kanskje min favoritt norske podcast. Mange interessante mennesker og mye og lære og tenke på.
Keep up the good work
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Tusen takk Aya!
Ukens episode handler om Oslo`s Sexfester!

Her var det mye nytt å lære for min egen del, både om hvor mange sexfester som finnes i byen - men også hvordan de foregår.

Er det noen som blir gira ? hehe

Episode #47 Sexfestdronningen Sofia Su

Podcasten er som vanlig tilgjengelig på YouTube, Apple, Spotify, og alle andre podcast apper

god lytt, og .... la dere inspirere! hehe