Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 9486
Noen som har vært inni Konnerudgruvene?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av simyh Vis innlegg
Noen som har vært inni Konnerudgruvene?
Vis hele sitatet...
Ja, med skolen. Men disse er bevist veeldig ustabile og stengt for alle så vidt jeg vet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, med skolen. Men disse er bevist veeldig ustabile og stengt for alle så vidt jeg vet?
Vis hele sitatet...


Vet at det er satt opp viltkamera og gjerder rundt gruvene sist jeg var i området å sjekka. Så regner med at de er ustabile, ja
Sitat av mr mickey Vis innlegg
Vet at det er satt opp viltkamera og gjerder rundt gruvene sist jeg var i området å sjekka. Så regner med at de er ustabile, ja
Vis hele sitatet...
Bruker kommunen (eller hvem nå enn det er som har ansvaret) viltkamera for å overvåke slike steder altså? Flere som har sett dette?
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Bruker kommunen (eller hvem nå enn det er som har ansvaret) viltkamera for å overvåke slike steder altså? Flere som har sett dette?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har skjønt det har grunneier satt opp dette for å hindre at folk tar seg inn i gruvene.

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Bruker kommunen (eller hvem nå enn det er som har ansvaret) viltkamera for å overvåke slike steder altså? Flere som har sett dette?
Vis hele sitatet...
Men er fullt mulig å ta seg inn der hvis man ønsker
Sist endret av mr mickey; 7. april 2021 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mr mickey Vis innlegg
Såvidt jeg har skjønt det har grunneier satt opp dette for å hindre at folk tar seg inn i gruvene.



Men er fullt mulig å ta seg inn der hvis man ønsker
Vis hele sitatet...
Ja, med mindre de har montert eller murt igjen åpningen. Men det skal også sies at det er 18-20 år siden jeg var inni de sist
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gode gamle kønners.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gode gamle kønners.
Vis hele sitatet...
Konnerudkula
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er fullt mulig å komme seg inn i gruvene hvis man kan Rappelere. Må inn fra toppen av kollen. Antar at det er kameraer i hovedstollen da det er strøm der inne. Har bare rotet rundt i de andre gruvene. Det er mange innganger som ikke er stengt av. Må advare mot at dette er ganske uforsvarlig og uten tvil min farligste urbex tur!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er fullt mulig å komme seg inn i gruvene hvis man kan Rappelere. Må inn fra toppen av kollen. Antar at det er kameraer i hovedstollen da det er strøm der inne. Har bare rotet rundt i de andre gruvene. Det er mange innganger som ikke er stengt av. Må advare mot at dette er ganske uforsvarlig og uten tvil min farligste urbex tur!

Vis hele sitatet...
Shit, så du rappellerte ned fra toppen?

Har du flere bilder?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er fullt mulig å komme seg inn i gruvene hvis man kan Rappelere. Må inn fra toppen av kollen.
Vis hele sitatet...
Hvordan kommer du ut igjen?
Må man klatre opp?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Måtte opp samme veien igjen ja. Gikk helt greit da det var rester av noen gamle trestiger o.l.

Har noen ikke så mange bilder som ikke avslører gjengen som var med dessverre.




Jeg var der i 2015, mulig ting har endret seg der nå mtp sikkerhet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Måtte opp samme veien igjen ja. Gikk helt greit da det var rester av noen gamle trestiger o.l.

Har noen ikke så mange bilder som ikke avslører gjengen som var med dessverre.




Jeg var der i 2015, mulig ting har endret seg der nå mtp sikkerhet.
Vis hele sitatet...

Fete bilder! Beundrer at dere tok dere ned der med rappelleringsutstyr og i mørket. Sinnsykt kult
Sist endret av mr mickey; 9. april 2021 kl. 00:27.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er Kamera i de øvre delene og alarm i hovedstollen (Kontaktstollen).
Anbefaler ingen å gå inn i toppen, gruva har ekstremt ustabilt fjell i de øvre delene.

Har vært med i dugnadsgjengen så snakker av erfaring..