Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1795
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada, her kommer nok en tråd om urinprøve. Har funnet svaret flere plasser, men ikke fått noe klart svar på sammenhengen mellom mengde og tid det kan spores i urin. Rustelefonen oppgir sporingstid på 2-10 dager i urin. Ved hvilke mengder inntak gjelder dette? De fleste andre kilder jeg finner sier maks 5-7 dager.

Det jeg konkret lurer på er;

F.om. tirsdag kveld 30.03 t.om. lørdag kveld 03.04 inntok jeg ca. 10 gram amfetamin av svært lav kvalitet. Planlegger nå neste urinprøve, tenker å gjennomføre den 16.04, altså 12,5 dager etter siste inntak.

Bør jeg ikke da være safe? Har noen kilder som bekrefter at amfetamin uansett mengde har forlatt kroppen etter 10 dager, evt. kilde som beskriver at noen har slått ut positivt etter over 10 dager?
Det henger litt sammen med surhetsgrad i urinen, men 12+ dager bør være veldig godt innenfor.
Det er vanlig å operere med ca. 4 dager som en max grense i urin.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det henger litt sammen med surhetsgrad i urinen, men 12+ dager bør være veldig godt innenfor.
Det er vanlig å operere med ca. 4 dager som en max grense i urin.
Vis hele sitatet...
Det du linket til gjelder vel hjemmetester, hvor cut-of er en helt annen enn hos laboratorium. Vet du om det faktisk hjelper å drikke mye syrlig drikke som appelsinjuice noen dager fremover? Tenker å slutte med det flere dager før testen, så det ikke kan avsløres ved pH-verdi.
Nei, jeg kan ikke garantere noe.
Men dette lagres ikke på samme måte som f.eks. hasj og mengde har ikke like stor betydning.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nei, jeg kan ikke garantere noe.
Men dette lagres ikke på samme måte som f.eks. hasj og mengde har ikke like stor betydning.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar!
12 dager bør være plenty etter en 3-4-dagers tur på rocker'n.

Erfaringsmessig er det sporbart lenger først og fremst hvis du har hatt sammenhengende bruk over lang tid.

Har selv pisset positivt på amf/meth ca to uker etter siste inntak, men dette skjedde etter flere års sammenhengende høyt forbruk.

Lykke til
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrashMazta Vis innlegg
12 dager bør være plenty etter en 3-4-dagers tur på rocker'n.

Erfaringsmessig er det sporbart lenger først og fremst hvis du har hatt sammenhengende bruk over lang tid.

Har selv pisset positivt på amf/meth ca to uker etter siste inntak, men dette skjedde etter flere års sammenhengende høyt forbruk.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Ved korttidsbruk som feks ; lave doser over 2 uker. Hvor lenge kan dette spores i Urin/Blod? (Speed)
Dette blir ren gjetning, men tror jeg hadde slappet av etter en (snau) uke