Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1094
Anonym bruker
"Viss Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenkte og ta 2 mg subutex men kan risikere urinprøve om fire dager. Vet noen hvor lenge 2 mg subutex er i urinen? Tror prøven blir sendt til lab.
Noe jeg evt kan gjøre for at det ikke skal oppdages?
Anonym bruker
"Viss Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har btw ikke tatt subutex på 6-7 uker før dette
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ikke tatt sjansen på det, kan sitte i opptil en uke
Halveringstiden er såpass lang så jeg tror den vil slå ut. Det eneste jeg kommer på å farta for at det ikke skal bli oppdaga er at du klarer på en eller annen finurlig måte å utsette den på.
Anonym bruker
"Viss Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg snorta 1 mg i går. Det er en liten sannsynlighet for at jeg må ta pisseprøve til lørdag. Går det fortere ut når man har snorta?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg snorta 1 mg i går. Det er en liten sannsynlighet for at jeg må ta pisseprøve til lørdag. Går det fortere ut når man har snorta?
Vis hele sitatet...
Nei
Anonym bruker
"Viss Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har ikke tatt subutex på mange uker og før det var det også mange uker siden. Noen tips til hva jeg kan gjøre for og pisse rent etter fire døgn?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nok bare vanne ut urinen så mye du kan, evt få utsatt. Spørs hva som står på spill.