Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1966
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er et treningssenter som jeg går til og f. eks. forran dusjene er det politi sperrebånd og over annenhvert treningsapparat. Den eneste grunnen til at de har tilgang på de sperrebåndende er fordi politiet også trener der. Er ikke dette misbruk av politi sperrebånd? Er det slik at det er ulovlig å passere dem mtp. "ulovlig passering medfører straff"?

Kunne ikke noen bare tatt de titalls båndende og misbrukt dem, og isåfall ville det vært ulovlig? Noe som burde tipses til politiet?
Hva om de blir brukt med tanke på corona? Vil ikke brudd på coronarestriksjonene medføre en form for straff?
Det er i hvert fall ulovlig å bruke politi effekter med det formål
å fremstå som politi.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det stod på VG for bare et par dager sida at politiet hadde satt opp sperrebånd på et treningssenter. Jeg ville antatt at dette også er tilfellet der du går og ikke at noen i politiet har lekt med sperrebåndet fordi de vil ha området for seg selv. Smittereglene er strenge nå og der hygiene og smittevern ikke kan bli ivaretatt dvs desinfisere dusj eller apparater mellom hver person som bruker det så vil disse fasilitetene stenges for tilgang.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stod på VG for bare et par dager sida at politiet hadde satt opp sperrebånd på et treningssenter. Jeg ville antatt at dette også er tilfellet der du går og ikke at noen i politiet har lekt med sperrebåndet fordi de vil ha området for seg selv. Smittereglene er strenge nå og der hygiene og smittevern ikke kan bli ivaretatt dvs desinfisere dusj eller apparater mellom hver person som bruker det så vil disse fasilitetene stenges for tilgang.
Vis hele sitatet...
De hadde putta sperrebånd på ene utgangsporten også fordi folk hopper over den for å komme inn gratis. Det kan umulig ha noe med korona å gjøre?

For å være helt ærlig blir jeg provosert av å bli påminnet om politi hele tida når jeg er å trener, men hjelper vel til å gi litt ekstra styrke i løftene xD
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
-snip-
Vis hele sitatet...
Den fra VG ble jo stengt, den jeg snakker om er åpen, bare at halvparten av apparatene har båndet, dusjen, ene enveisutgangen, etc.