Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3300
Hei! Nettopp lagt ut min første beat på soundcloud. Sjekk den gjerne ut, hadde betydd veldig mye! Takk.

https://soundcloud.com/mustbebrave/scream
Synes første halvdel av sangen var litt anonym, men fra 0.44 synes jeg det var veldig behagelig å høre på. Hva slags software har du brukt for å lage dette?
Jeg er uenig med Randommm over meg og synes den første delen var best, selv om den ene lyden har for høyt volum (vanskelig å forklare hvilken). Den andre delen (fra 0:44) var også ganske bra, men tonene opp og ned går altfor fort, om du skjønner hva jeg mener. Jeg kan ikke stort om musikkproduksjon med dette er mine fem øre Tror du kan lage noe fett hvis du legger litt arbeid i det! Lurer også på hva slags program du har brukt.
Trådstarter
3 1
Sitat av randommm Vis innlegg
Synes første halvdel av sangen var litt anonym, men fra 0.44 synes jeg det var veldig behagelig å høre på. Hva slags software har du brukt for å lage dette?
Vis hele sitatet...
Tusen takk for feedback!! Jeg bruker FL Studio 12!

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg er uenig med Randommm over meg og synes den første delen var best, selv om den ene lyden har for høyt volum (vanskelig å forklare hvilken). Den andre delen (fra 0:44) var også ganske bra, men tonene opp og ned går altfor fort, om du skjønner hva jeg mener. Jeg kan ikke stort om musikkproduksjon med dette er mine fem øre Tror du kan lage noe fett hvis du legger litt arbeid i det! Lurer også på hva slags program du har brukt.
Vis hele sitatet...
Takk for feedbacken! Mener du at snaren/skapren er for høy?
Sist endret av Brave; 25. juli 2016 kl. 16:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Likte begge partiene av beaten men skulle ønske den var noen minutter lengre, og at du brukte percussion greiene fra starten av låta sammen med den synth melodien videre ut. Nameen?