Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 668
Tittelen sier noe for seg selv tror jeg...

Problemet er altså at jeg lager en side hvor du må signe deg opp ellers så kan du ikke laste ned div stash... Jeg har laget ferdig de kolonnene hvor man skriver inn brukernavn og passord men får ikke til å signe opp jeg vet det er noe jeg mangler men vet ikke hva det heter eller hvordan man lager dette....

"litt dårlig forklart :S men men"

Noen som kan hjelpe meg? :P

Takker for alle svar!
Hvordan ser koden din ut nå?
Åssen språk bruker du?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Det du ikke vet hva heter, og det som mangler er selve koden som behandler det du har skrevet inn som brukernavn og passord. Til dette har du en rekke språk som kan gjøre det du ønsker. Du kan skrive cgi-scripts i c, c++, perl, osv. Eller du kan rett og slett bruke php som også er nokså populært om dagene.
Trådstarter
58 4
Siden jeg er Newbie har jeg egentlig ikke peiling på hva dere to mener, men det jeg vet som du sa |d13m0b er at jeg trenger den koden. Menne skal se hva jeg klarer å fikse..