Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1767
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks!
Har noe syrevann stående i kjøleskapet, da jeg sjekket det igår observerte jeg litt mugg her og der. Litt ekkelt og vet jeg skulle hatt det over på noe sprit, men men.

I hvilken grad er dette farlig å konsumere?

Ha en fin dag
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er syrevann? Hvis det er lsd blandet i vann du mener skjønner jeg ikke hvorfor du ikke brukte sprit i utgangspunktet. Er nok ikke farlig å drikke det, men du kan sikkert bli litt uggen
Vann med lsd, ja.
Sist endret av aintnowifey; 8. september 2018 kl. 13:53.
Tenkte at å koke det kan hjelpe så klippet ut noe informasjon jeg fant, men om det fungerer er jeg ikke sikker på.

Lysergic acid diethylamide doesn't boil. It decomposes. The density is 1.2±0.1 g cm−3

"Data can be found at ChemSpider. There's a predicted boiling point of 541°C. However, lysergic acid decomposes at its melting point of about 240°C (CRC Handbook of Chemistry ad Physics, 64th ed.). This suggests that lysergic acid diethylamide does not have a real boiling point - at least at normal pressure."


Mye info her:
http://www.chemspider.com/Chemical-Structure.5558.html
Sist endret av Pentiax; 8. september 2018 kl. 14:24. Grunn: link feil
Du bør overhodet ikke spise (drikke) sopp hvis du ikke vet hva det er. Den *kan* være giftig.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det skal nevnes at jeg pirket det ut + helte i sprit for å desinfisere vannet.
Jeg har hatt i meg noen dl syrevann med mugg (det slo meg ikke at jeg kunne ta det ut). Jeg ble ikke dårlig men det virket som effekten ble mye svakere. Kanskje det konsentrerte seg i og ble spist opp av soppen. Hvor lenge sto det i kjøleskapet? Brukte du destillert vann? Mener og huske det tok rundt 6-7 dager med syre oppløst i destillert vann i romtemperatur i en sommermåned, før det begynte å vise seg mugg.
Hvorfor løser dere syre i vann? Det er meningen at man skal ta det opp sublingualt.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvorfor løser dere syre i vann? Det er meningen at man skal ta det opp sublingualt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skriver du ikke bare "under tungen"...?
Fordi det finnes et ord for det. Jeg bruker også ordet intravenøst om ting som sprøytes inn i blodårene. Man tar ikke skade av å lære seg litt fagterminologi. Tvert imot gjør at at man forstår faglitteratur bedre.
Sist endret av mentalmelt; 8. september 2018 kl. 23:31.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Fordi det finnes et ord for det.
Vis hele sitatet...
Jaja, greit nok det. Men at de som ikke har gått høyskole/universitet må gå på Google/wikipedia for å søke opp enkelt-ord er vel kontra-produktivt, på et relativt "lavterskel-forum" ... God helg
Så lærte du et nytt ord da. Huttetu. =)
Sist endret av mentalmelt; 8. september 2018 kl. 23:32.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Fordi det finnes et ord for det. Jeg bruker også ordet intravenøst om ting som sprøytes inn i blodårene. Man tar ikke skade av å lære seg litt fagterminologi. Tvert imot gjør at at man forstår faglitteratur bedre.
Vis hele sitatet...
Fagspråk er flott det IV er vel et mer velkjent ord innen miljøet, men skjønner at du ønsker å informere rusbrukere om faget.
Det er veldig fint å kunne slike begreper for oss som er interessert i rusmidler. Det gjør det mye enklere å kjapt søke opp informasjon om ting man lurer på. Man trenger ikke studere farmakologi for å ha nytte av det.

Ang. muggen, så er det sjelden noe farlig å få i seg bittelitt av det. Så lenge man ikke er allergisk mot penicillin, så tåler man små mengder av de vanlige muggsortene som normalt sett finnes på matvarer.
Sist endret av mentalmelt; 8. september 2018 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fordelen med fagord, er at det oftest er mye mer eksakt/nøyaktig, og du slipper å skrive så mange ord for å beskrive det.

Jeg har det motsatte problemet når jeg leser innlegg på rusforum, da jeg ikke forstår de ordene dere bruker. Og at dere finner på 50 ord for akkurat den samme tingen. Sier dere "bong" eller "kola" f.eks. har jeg null peiling på hva det betyr, og 2 personer bruker kanskje samme ordet på 2 forskjellige ting.

Så her støtter jeg Mentalmelt 110 %.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvorfor løser dere syre i vann? Det er meningen at man skal ta det opp sublingualt.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg at TS holder på med mikrodosering.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvorfor løser dere syre i vann? Det er meningen at man skal ta det opp sublingualt.
Vis hele sitatet...
Vannet er destillert, med en konsentrasjon på ca. 120 µg på 1 ml. vann.
En ganske potent vanndråpe med andre ord som taes opp gjennom slimhinnen i munnen.
Sist endret av aintnowifey; 9. september 2018 kl. 16:34.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Droppet ca. 180 µg og hadde en kjempefin og behagelig tur.