Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 726
Pappa er ikke akkurat en aktiv mobilbruker, ringer stort sett. Plutselig fikk han en mms fra 1888 (ihvertfall er han ganske sikker på det, han sletta meldingen mens jeg var bortreist i helga). Det jeg da lurer på er om det finnes noen MMS-tjenester på dette nummeret? Eller lignende? Vet om 1881 gratis sms, men han er jo ikke registrert der. Googlet litt etter nummeret men fant ikke noe om noen mms-tjenester... så håper noen vet noe mer?


Herregud folkens, det ER ikke et problem da, men er jo litt rart at det dumper inn mms når han aldri har registrert nummeret hos noen slike firmaer? Er liksom det som er så rart...
Sist endret av Lille My; 2. desember 2006 kl. 18:12.
Det er en opplysningstjeneste.
ligger man på gule sider, så ligger man fritt tilgjengelig for lokkende reklame.

ps: til alle som sier "det er en <insert random comment here> tjeneste", et nummer kan ha flere tjenester.
Sist endret av catolh; 2. desember 2006 kl. 18:16.
Sitat av ch0izz
ligger man på gule sider, så ligger man fritt tilgjengelig for lokkende reklame.

ps: til alle som sier "det er en <insert random comment here> tjeneste", et nummer kan ha flere tjenester.
Vis hele sitatet...
Men det er fortsatt ETT firma som eier nummeret. Men i dette tilfellet snakker vi om en opplysningstjeneste.
Sitat av ch0izz
ligger man på gule sider, så ligger man fritt tilgjengelig for lokkende reklame.
Vis hele sitatet...
Takk for et saklig svar som omhandler det jeg skriver NÅ, ikke alt jeg har skrevet før

Han er ikke registrert på gule sider, har sjekka flere ganger der, da venner av ham har prøvd å spore ham opp osv, verken hans navn eller nummeret står der. Og når nummeret ikke er blitt brukt til konkuranser og bestilling av mms-tjenester så er det jo rart at han plutselig får reklamegreier fra et slikt nummer?

Raze: Takker for linken
Sist endret av Lille My; 2. desember 2006 kl. 18:24.