Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2369
Hei igjenn!

Har holdt på å redigere noen bilder, og ville ha noen kommentarer på et av de jeg ble ganske fornøyd med selv.
Ideen vet jeg egentlig ikke hvor jeg hentet hen, jeg bare begynte sakte og forsiktig.

Bildet er av en kompis og en venninne av meg, så det er ikke hentet på google.
Og ja, det er arrangert, men viste ikke helt hvilken effekt jeg skulle bruke, men kom fram til dette.

Noen kommentarer?


http://i40.tinypic.com/2hedgn5.jpg
kult bilde, falt i smak men syntes øynene ble litt hvite :P
Syns det var dritstilig, og utrolig bra redigert.
Tenker at dama er en slags menneskesugense zombie
Men om dama spiser han eller whatnot, kanskje han skulle ha revna litt i kjinna, ettersom de blir dratt ganske godt?
Anyways, poeng til deg !
Edit: Også enig i at øyet hennes var litt for hvitt.
Sist endret av Frende; 15. mars 2010 kl. 09:07.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sinnsykt kult bilde. Dette er ikke akkurat mitt felt så veldig konstruktiv kritikk blir det ikke fra min side. Men bildet falt absolutt i smak. Ligner litt på noe fra en horror-film.
Takker!

Ja, så det nå.
Det ble litt for hvitt i øynene hennes, det kan sikkert fikses.
Men må gjøre det når jeg kommer hjem, kan sikkert oppdatere tråden da.

Hmm, får se om jeg klarer å slite kinnene hannes sunn når jeg kommer hjem åsså:P
Stiligt bilde, sett fra min side så illusterer det livet, at damer kommer til og suge kreftene og energien ifra deg, til slutt har hun slukt deg.
Man må aldri undervundere en kvinne :P
Sitat av Andcat Vis innlegg
Stiligt bilde, sett fra min side så illusterer det livet, at damer kommer til og suge kreftene og energien ifra deg, til slutt har hun slukt deg.
Man må aldri undervundere en kvinne :P
Vis hele sitatet...
Stemmer det
De fleste menn vil vel se det fra den siden:P
hun var sugen på litt action.
Tja, har du forsøkt i sort hvitt? Akkurat nå føler jeg at han var alt for rødlig i huden, mens hun var alt for hvit. Mulig meningen er at hun skal være hvit, dersom det er tilfellet er han bare for rød Kunne med fordel også vært litt mer spennende lyssetting, med litt mer fremtredende skygger og slikt. Nå er det temmelig flatt. Han kunne også med fordel hatt en ren genser på seg, kanskje noe tøy som passer i settingen. Kanskje ingen av de skulle hatt klær på overkroppen/skuldrene. Hettegenser funker sjeldent eller aldri til slike bilder etter hva jeg selv har erfart, om ikke det er en del av budskapet. Gøy ide!!
Sist endret av tafsern; 15. mars 2010 kl. 10:21.
Har du bare brukt smudge her eller?
Bra ide og bra utført, men området du har smudget er litt lyst, syntes jeg. kunne vært litt mørkere, eventuelt mer lik resten av huden. Men ellers veldig bra!
Jeg må nesten legge til at jeg synes hånden hennes er plassert helt feil, og tar alt for mye oppmerksomhet! Den burde i realiteten ikke vært der.

Sitat av martin899 Vis innlegg
Men ellers veldig bra!
Vis hele sitatet...
Hva er ellers "veldig bra"? Ikke det at du nå skal fordype deg i et hinsides svar, men jeg synes det er greit å likeså poengtere hva man synes er veldig bra, som det å poengtere det man ikke synes er fult så bra.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Jeg må nesten legge til at jeg synes hånden hennes er plassert helt feil, og tar alt for mye oppmerksomhet! Den burde i realiteten ikke vært der.

Vis hele sitatet...
Ingenting med dette bildet skal være realistisk?
Sitat av LoRd Vis innlegg
Ingenting med dette bildet skal være realistisk?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke det jeg sier. Jeg påpeker ting om fotografiet, som kunne vært gjort så mye bedre.

Og akkurat nå er det en malplassert hånd der, som er kuttet på et enda mer malplassert sted.

Trådstarter skriver jo ganske enkelt at bildet er arrangert, og at effekten ble uttenkt i ettertid, så jeg regner automatisk med at fotoet har en viss verdi for resultatet av bildet.

Om det kun er redigeringen han bryr seg om, som fremstår som en liten brøkdel av bildet, er den ikke gjort så "urealistisk troverdig". Fargeforskjeller, at huden ikke lenger fremstår som hud osv gjør at det ikke er spesielt bra sånn sett.
Sitat av Corsair Vis innlegg
hun var sugen på litt action.
Vis hele sitatet...
Ba-dum tssssh!

Ontopic: Fett bilde, har egentlig ingen konstruktiv kritikk, kompisen min som sitter ved siden av meg synes også det var kult.
Glemte å nevne, og glemte å poengtere at jeg ikke har tatt bildet.
Jeg har tatt meg av redigeringen.
Men jeg må være enig i at noen av elementene er litt forstyrrende, slik som dere nevner; hånden og huden hans er for rød/solarium brun.

Det kan jeg sikkert fikse litt når jeg kommer meg hjem fra skolen.
Jeg går TIP (mekanisk) så har ikke tilgang til photoshop på skolen, tror nesten jeg revurderer og går media og kommunikasjon til neste år.

Kan fikse øynene til jenta, fjærna hånda, gjøre smudge delen litt mørkere, å fikse huden til gutten å "vaske" genseren hans.

Takk for konstruktiv og positiv kritikk!
Skal se hva som lar seg gjøre når jeg kommer hjem.



Sitat av kosepaa Vis innlegg
Sinnsykt kult bilde. Dette er ikke akkurat mitt felt så veldig konstruktiv kritikk blir det ikke fra min side. Men bildet falt absolutt i smak. Ligner litt på noe fra en horror-film.
Vis hele sitatet...
hehe ja, en kompis av meg sa at det første som kom i hode hans når han så bildet var "Twilight" :P
Sist endret av Ondskap; 15. mars 2010 kl. 12:28.
Litt for hvit i øynene, og du glemte å ta noe av overleppa til han kisen der.
Hva om han hadde vært litt hvitere i området der hun "suger" han? Ikke hele han, men bare deler av han.
Fett fett, men som andre nevner, for hvit i øya, pluss jeg syns skinnet hans ble litt for grått. Det ser veldig åpentlyst redigert ut akkurat i det gråe partiet..
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Jeg må nesten legge til at jeg synes hånden hennes er plassert helt feil, og tar alt for mye oppmerksomhet! Den burde i realiteten ikke vært der.
Vis hele sitatet...
Er uenig med der. Føler at hånden er med på å fremheve den følelsen av at gutten blir dratt mot/inn i jenta. Hun holder han fast. Kunne sikkert vært kroppa litt bedre, men vil heller hatt med hånden sånn som den er nå enn å fjærne den helt.
Er det noen mulighet for å se det orginale bildet? Før og etter bilde hadde vært kult.
Sitat av fetter Vis innlegg
Fett fett, men som andre nevner, for hvit i øya, pluss jeg syns skinnet hans ble litt for grått. Det ser veldig åpentlyst redigert ut akkurat i det gråe partiet..
Vis hele sitatet...
Det skal være grått der, det som er meningen!
Altså, det skal ikke være hudfarge der.
Hun er et skrømt, og han er allerede på tur å bli rotten i kjeften.

Men er litt grått, skal ordne så det ser ut som dødt kjøtt eller noe oO
Litt mørkere, råttent...
Finner faen ikke ordene jeg leter etter ! >.<
Jeg syns hånden passet fint inn, men den burde representert samme uttrykk som kroppen forøvrig. Det vil musklene i helspenn og neglene inn i ryggen på ham. Da hadde hånden gitt en flott dynamikk i bildet som hadde bedret kvaliteten betraktelig.
Fikk ikke gjort noe med bildet pga. jeg måtte lese til teori på bil som jeg blir å ta i dag.
Fikk også kjæresten på besøk så jeg orket ikke å sitte å geeke på pcn da, if u know what i mean.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Fikk ikke gjort noe med bildet pga. jeg måtte lese til teori på bil som jeg blir å ta i dag.
Fikk også kjæresten på besøk så jeg orket ikke å sitte å geeke på pcn da, if u know what i mean.
Vis hele sitatet...
Dame<Data
Tenker bare på Succubus når jeg ser bildet jeg ^^
Sitat av Joey Vis innlegg
Er uenig med der. Føler at hånden er med på å fremheve den følelsen av at gutten blir dratt mot/inn i jenta. Hun holder han fast. Kunne sikkert vært kroppa litt bedre, men vil heller hatt med hånden sånn som den er nå enn å fjærne den helt.
Vis hele sitatet...

Jo, egentlig så passer den visst hun drar han inntil seg ja, men da synes jeg at hele hånden burde vært med

Sitat av steinarlima Vis innlegg
Jeg syns hånden passet fint inn, men den burde representert samme uttrykk som kroppen forøvrig. Det vil musklene i helspenn og neglene inn i ryggen på ham. Da hadde hånden gitt en flott dynamikk i bildet som hadde bedret kvaliteten betraktelig.
Vis hele sitatet...
Ja, du er inne på noe her. Gjerne uten genseren, negler inn i hud er sjef.

Selv om det er redigeringen her som sikkert er poenget, er for meg helhetsinntrykket av alt her også bildet tatt i betraktning. Som læreren min sa; putter du drit inn, får du drit ut! Ikke at dette bildet er noe drit, men det kunne ha vært helt crazy med en god tanke og ide før bildet også ble tatt
Du burde også hatt en annen bakgrunn, det der føles alt for oppsatt ut. Hadde vært fetere i et gammelt hus, hadde passet bra til konteksten også.
Sitat av Casanova Vis innlegg
Du burde også hatt en annen bakgrunn, det der føles alt for oppsatt ut. Hadde vært fetere i et gammelt hus, hadde passet bra til konteksten også.
Vis hele sitatet...
"Du" Burde hatt en annen bakgrunn?
Men se og les hele tråden før du kommenterer, det er _ikke_ jeg som har tatt bildet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Ondskap Vis innlegg
"Du" Burde hatt en annen bakgrunn?
Men se og les hele tråden før du kommenterer, det er _ikke_ jeg som har tatt bildet.
Vis hele sitatet...
Men det er du som redigerer det. Hence, du burde hatt en annen bakgrunn. Fikser glatt å forandre bakgrunnen.

Dog er jeg uansett uenig i at du behøver å forandre bakgrunn, en nøytral bakgrunn er fint da det er personene som er i fokus.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
"Du" Burde hatt en annen bakgrunn?
Men se og les hele tråden før du kommenterer, det er _ikke_ jeg som har tatt bildet.
Vis hele sitatet...
Ja, du burde hatt en annen bakgrunn. Det er pissenkelt å lage en ny bakgrunn.

Sitat av Sio Vis innlegg
Dog er jeg uansett uenig i at du behøver å forandre bakgrunn, en nøytral bakgrunn er fint da det er personene som er i fokus.
Vis hele sitatet...
Jeg syns det virker merkelig at jenta suger "livet" ut av han i et fotostudio, det fjerner 95% av den creepye stemninga man kunne fått av bildet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Casanova Vis innlegg
Jeg syns det virker merkelig at jenta suger "livet" ut av han i et fotostudio, det fjerner 95% av den creepye stemninga man kunne fått av bildet.
Vis hele sitatet...
Jeg legger ikke merke til bakgrunnen, og fotostudio er ikke en tanke som har slått meg. Hva mener du er korrekt bakgrunn da?

Edit: Det ser da faen meg ikke ut som et fotostudio? Helt svart på venstre siden og litt lys bak mannen for å fremheve ham.
Sist endret av Sio; 16. mars 2010 kl. 19:41.
Sitat av Sio Vis innlegg
Jeg legger ikke merke til bakgrunnen, og fotostudio er ikke en tanke som har slått meg. Hva mener du er korrekt bakgrunn da?

Edit: Det ser da faen meg ikke ut som et fotostudio? Helt svart på venstre siden og litt lys bak mannen for å fremheve ham.
Vis hele sitatet...
Er du seriøs? Klarer du virkelig ikke å se at dette er tatt i et fotostudio, med svart bakgrunn istedenfor hvit?

Svart kunne gått, MEN da skulle det vært SKIKKELIG svart, og ikke sånn som det er nå (nå ser man at det er en vegg der).

Personlig ser jeg for meg et falleferdig hus, et søtt barnerom, en skog om natten, kanskje rommet til en av personene i bildet? Det er uendelige med muligheter, men at det henger et svart laken eller hva det nå er der er ikke realistisk.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Casanova Vis innlegg
Er du seriøs? Klarer du virkelig ikke å se at dette er tatt i et fotostudio, med svart bakgrunn istedenfor hvit?
Vis hele sitatet...
Nei? Har heller aldri sett et fotostudio noe særlig grundig, og det er mange som ikke har det.
Sitat av Casanova Vis innlegg
Personlig ser jeg for meg et falleferdig hus, et søtt barnerom, en skog om natten, kanskje rommet til en av personene i bildet? Det er uendelige med muligheter, men at det henger et svart laken eller hva det nå er der er ikke realistisk.
Vis hele sitatet...
Et barnerom kunne muligens gitt en god effekt ja, nå er det ingen vei tilbake.
Sitat av Sio Vis innlegg
Nei? Har heller aldri sett et fotostudio noe særlig grundig, og det er mange som ikke har det.
Vis hele sitatet...
Alle har da sett et fotostudio? Tror de fleste har tatt portretter på enten barne, ungdoms eller videregående skole. Et fotostudio er som det, bare større. Man ser jo enda at det henger et svart laken bak der, og det ødelegger.

Sitat av Sio Vis innlegg
Et barnerom kunne muligens gitt en god effekt ja, nå er det ingen vei tilbake.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ingen vei tilbake? Han kan da absolutt ta bilde av rommet til lillesøstra si, eventuelt lillesøstra til en kompis, og bruke det som bakgrunn. Eventuelt finne noe på internett.
Ekstremt nice redigert . Men ganske så hvit i øynene kunne vert fikset på . Men bakgrunnen kunne vert i en skog me gamle trær eller noe , ser for meg at det hadde blitt kult ,. Men ja gutten i bilde skulle vært litt gråere . Ellers var bilde ganske crayzi på ein god måte
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Casanova Vis innlegg
Alle har da sett et fotostudio? Tror de fleste har tatt portretter på enten barne, ungdoms eller videregående skole. Et fotostudio er som det, bare større. Man ser jo enda at det henger et svart laken bak der, og det ødelegger.
Vis hele sitatet...
Men ikke nok til å kunne gjenkjenne det ut i fra bakgrunnen på dette bildet.
Sitat av Casanova Vis innlegg
Hvorfor ingen vei tilbake? Han kan da absolutt ta bilde av rommet til lillesøstra si, eventuelt lillesøstra til en kompis, og bruke det som bakgrunn. Eventuelt finne noe på internett.
Vis hele sitatet...
Ingen vei tilbake for mannen som nå er i kvinnens grep kjære vene.
Sitat av Sio Vis innlegg
Men ikke nok til å kunne gjenkjenne det ut i fra bakgrunnen på dette bildet.
Vis hele sitatet...
Såklart er det det, der det er hvitest på pleddet ser man helt klart at det er tøy. Ser at flere andre også har klagd på dette, så da må det være noe i det.