Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1049
Hei,

jeg har tidligere postet litt vedrørende Filmfront.no, som er en filmsite jeg og noen flere fra nFF har startet. (bl.a. Gusto!)

Det er en veldig kul filmsite, fokusert rundt et aktivt nettsamfunn.

Nå trenger vi flere frivillige filmjournalister! :-)

Hvis du er interessert i film, og liker å skrive, så meld deg inn på Filmfront - og begynn å skrive filmomtaler.

Hver måned kommer vi til å trekke en vinner, som vinner et eller annet kult. Jeg vet ikke helt hva enda, men det blir enten en iPod, Creative MP3-spiller, kamera, filmbilletter eller noe annet veldig bra stæsj. Eller en kombinasjon av mange av de tinga - alt er mulig, bare du er flink til å skrive.

Linken er:
http://www.filmfront.no
Sist endret av Stormen; 5. september 2008 kl. 16:03.
Hvordan filmer vil man kunne få anmelde? Bare nye filmer, eller eldre filmer også? Jeg er muligens interessert!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Max-Mekka, søk i databasen - det er tusenvis av filmer i arkivet, og du kan skrive filmomtaler på alle :-)
Sist endret av Stormen; 5. september 2008 kl. 16:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er interessert
Eneste jeg tenker når jeg hører ordet film, er scarface!
Epic.
Jeg kommer til å ta en titt på det.