Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1201
Hei,
Er det noen av dere som har prøvd den nye HTC Touch HD?
Hva syns dere om den?
Den er DEILIG.
Med sin herlige 3,5 minejack så kan du like så godt koble til dine egne headsett.
Den store skjermen, som har blitt meget oppgradert etter Diamond, du trenger ikke klemme så hardt på den.
Men litt treg er den... kjempebra kamera, men mangler en skikkelig blitz.
Ok, var akkurat det jeg ville høre!
Blir til å kjøpe meg en slik telefon snart da
hehe, håper det hjalp deg litt!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg syns ikke den er bra. Skjermen henger seg når du skal trykke på den, lite responsiv. Den er stor, større en fatterns gamle 1611 (nokia). Syns ikke den tar bra bilder. Den har heller ikke fotolys/blits, så om du skal ta bilder og det er mørkt, så er du fucked. Sånn som alle andre HTC telefoner.
Og det finnes jo så mange telefoner der ute nå som har inngang for jack, så da kan man jo søke videre?
jeg får se selv, får selge den å kjøpe en annen hvis jeg blir missfornøyd, noe jeg ikke tror jeg blir.
har prøvd htc diamond sin skjerm og den virket helt grei
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg lurte på å kjøpe en slik telefon. Men er det noen som veit om man kan lese e-books på den? Eventuelt om et program som man kan installere? Må kunne lese pdf filer. Har leita mye på nettet men finner bare mye rart. Trenger ikke å være noe gratisprogram, bare noe som virker. Helst noe som man kan kjøpe fra norske sider...
Pdf er en lek å bruke på wm, ebooks vet jeg ikke noe om, men finnes sikkert noe
Har ombestemt meg å har valgt å kjøpe en sony ericsson Xperia 1
wm? Hvor får jeg tak i det? de ebookene jeg har er i pdf format
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du får ikke tak i det, det er integrert på telefonen, også kjent som Windows Mobile.
Sitat av Virux13 Vis innlegg
wm? Hvor får jeg tak i det? de ebookene jeg har er i pdf format
Vis hele sitatet...
trur han sikter til Windows mobile, altså operativsystemet til mobilen.

edit: litt for sein der ja.
Sist endret av super; 14. februar 2009 kl. 18:25.
såklart... hehe.. så det vil si at jeg kan lese pdf filer på denne mobilen? uten å innstallere noe?
min htc touch diamond har nå adobe reader le installert når jeg fikk den så da har vel touch hd det også.
herlig og jeg som har leita over hele nettet nesten etter noe som følger med... jaja. Men da er det jo bare å glede seg
Der er også noen andre Touch-Telefoner med blitz, som f.eks HTC Touch Pro, som koster 5-7000kr, i tillegg har den fulltastatur, jeg prøvde den, og den virket faktisk ganske bra, men den har ikke 3,5mm jack da.

Et annet alternativ er Nokia 5800 XpressMusic, har hørt at den skal ha raskt menysystem og responsiv skjerm, den bruker menysystemet S60 (Correct me if I'm wrong), og den har blitz.

Det dumme med begge disse modellene er at de kun har fått 3.2MP kamera, men med blitz da

Nokia'en skulle visstnok ha fått litt refs for å ha et så "dårlig" kamera på den

I tillegg er den ikke særlig dyr, 3200kr - 4200kr

Spesifikasjoner; Nokia 5800 XpressMusic
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Idiotisk å velge en telefon utifra om den har "3.5mm jack" da, mtp at du får overganger fra det meste (inkludert HTC sin propertiære lol USB-plugg) til 3.5mm minijack.

Personlig ville jeg aldri anbefalt noen en HTC Touch (insert diamond, hd, whatever her) etter de erfaringer som mine kollegaer har hatt med telefonene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har hat en Diamond lenge nå og jeg er strålende fornøyd med den. henger seg noen ganger opp, men du kan få alt du vill på den. det er som en venn av meg sa. "vanlige mobiler gjør litt bra, htc/windows gjør alt halv bra. jeg ville gått for htc hd (jeg er nesten forelsket i den). tror jeg kjøper den når jeg får penger
jeg kjøpte en sony ericsson xperia 1
funker xperia bra eller?
har den wm?