Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1275
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, drakk litt 20% for sånn 3 timer sia. Er det dumt om jeg tar 5mg valium nå?
Greier jeg p komme meg på skola imorhen om jeg tar det nå?
Mtp hvordan du skriver, så hadde jeg IKKE tatt noe valium nå.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Mtp hvordan du skriver, så hadde jeg IKKE tatt noe valium nå.
Vis hele sitatet...
Er det farlig?
tenker du forsover deg til skolen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det farlig?
Vis hele sitatet...
Farlig? Mtp at du fortsatt sitter på freak, og kun vurderer en 5mg. Av egen erfaring, nei ikke i det hele tatt. At du kan forsove deg? Svært mulig uavhengig om du tar valiumen.
Evt spiser flere enn planlagt, møter opp griserusa på skolen, og plutselig er BV der..
Om du tar 5mg burde det ikke være noe problem. Blander valium med noen pils når jeg flyr og aldri vært noe griserusa.
Jeg blander alkohol med tramadol f.eks så jeg er ikke en ekspert her. Men hva gjør valium men ens selv egentlig? Jeg har aldri hørt om å fått dette fra legen min. Og hva er vitsen med valium?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
Jeg blander alkohol med tramadol f.eks så jeg er ikke en ekspert her. Men hva gjør valium men ens selv egentlig? Jeg har aldri hørt om å fått dette fra legen min. Og hva er vitsen med valium?
Vis hele sitatet...
Tenkte å være hyggelig å hjelpe deg litt på vei med ett kjapt søk:
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Diazepam

Ser forresten du blander alkohol og Tramadol, anbefaler deg å teste ut en søkemotor, www.google.com f.eks. Da får du opp en del informasjon om det du søker etter som kan være med å bidra til at du slipper overdoseringer og andre kjipe ting knyttet til blandingsbruk

I høye nok doser kan den blandingen være ganske kjip, til og med medføre respirasjonsdepresjon og død.
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Tenkte å være hyggelig å hjelpe deg litt på vei med ett kjapt søk:
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Diazepam

Ser forresten du blander alkohol og Tramadol, anbefaler deg å teste ut en søkemotor, www.google.com f.eks. Da får du opp en del informasjon om det du søker etter som kan være med å bidra til at du slipper overdoseringer og andre kjipe ting knyttet til blandingsbruk

I høye nok doser kan den blandingen være ganske kjip, til og med medføre respirasjonsdepresjon og død.
Vis hele sitatet...
Ok, det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg skal prøve denne google tingen du snakker om. Samtidig som jeg undrer på hvorfor dette forumet i det hele tatt eksisterer, hvis google skal være din "go-to-thing" Idiot!
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
Ok, det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg skal prøve denne google tingen du snakker om. Samtidig som jeg undrer på hvorfor dette forumet i det hele tatt eksisterer, hvis google skal være din "go-to-thing" Idiot!
Vis hele sitatet...
Ut fra spørsmålene dine i forrige post, virket det ikke ut som at du har noe som helst kunnskap om Valium, da du spurte hva som var vitsen med Valium.

Da er det nærliggende å tro at du vil få mye mer nytte av å lese om preparatet selv, enn om freakforum skulle forsøke å forklare deg forskjellige virkningsmekanismer og bruksområder.

Forøvrig vil jeg påstå at det å friske opp kunnskap og hukommelse, enten om det er ved hjelp av leksikon eller internett, er en vesentlig del av å kunne holde en saklig diskusjon på forumet, da det er fort gjort å slenge rundt svada og misinformasjon, istedenfor å fremlegge sin sak på en ryddig og faktabasert måte, også når det kommer til spørsmål om såpass dokumenterte legemidler som Valium.

Om du derimot ikke finner svar på det du lurer på angående Valium, er også https://www.felleskatalogen.no/medis...-atnahs-564977
verdt å besøke

Er det fortsatt noe som er uklart eller ubesvart, er du da kommet dit hen at det kan bli gjort ett søk på forumet sin database, eller at andre "kompetente" brukere kan forsøke å svare deg så godt som råd!

Forumets eksistens kan jeg ikke uttale meg om, men om du mener at Norsk Freakforum bør være til for de som ikke orker/gidder å legge en ørliten egeninnsats på å finne svar, men heller lene seg på at forumets brukere skal stå parat og forklare hver minste ting med teskje, da må du faktisk enten ha rett i at jeg er en idiot, eller så er det jo en mulighet for at du har en helt annen oppfattelse enn meg, om hva freakforum dreier seg om.

Ingenting i veien med det altså, men det bør da være fullt mulig å holde seg for god til å slenge med utsagn en sannsynlig ikke evner å definere uten hjelp fra oppslagsverk

OT: Det å blande sprit og benzodiazepiner, er en fryktelig dårlig idé. Var senest vitne til igår kveld hvor lite som skal til før det går galt. Det gikk fra omtrent edru til ute av stand til å gå på ca en times tid. Det var snakk om 10mg Valium og 2-3 0.33l bokser 4,5% øl.