Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1537
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her prøvd å plugge Ksalol?

Virkning? Varighet? Bra rush?

Er det noe vits?
Røyk det heller, det har jeg testet, SINNSYKT rush. Usikker på om det var ksalol eller rivotril, mener å ha lest ksalol ikke kan røykes. Men har iallefall røykt endel benzoer - etizolam (best av alle), rivotril, ksalol, lorazepam (sinnsykt rush), clonazolam (merket ingenting), diazepam (merket nesten ingenting).


Brukte bare en meth-pipe jeg fikk hos en kompis.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja funker greit å plugge det vanskelig å si om det er bedre enn å spise de syns det går til helvete uansett
Anonym bruker
"Oppblåst Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke rivotril, hva opplever en ved å gjøre det? Og hvordan gjør man det?
Elsker rivotril bare som å ta som pille, men kan man få bedre følese ved å røyke virkelig?
The world is my enem
Har aldri helt forstått dette her at det skal gå an å røyke piller. Men forleden dag fortalte en gammel bekjent av meg "altså en som vet hva han driver med" at han drev og røykte subutex. Går det virkelig an? Feks kokain går jo ikke an å røyke i pulverform men går an med litt kjemi og få det røykbart.
Er nysgjerrig på dere som har brukt ting en stund, føler dere noe virkning av å røyke piller? Det at en som er i starten på ruskarrieren sin kan føle noe rus er mulig men kan også være placebo effekt. Og den skal ikke undervurderes...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
The world is my enem
Du skal vite ka du holder på med når du skyter en pille. Prøv å finn informasjon på nett eventuelt spør meg på pm så slipper du å få i deg all kalken.