Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1309
Anonym bruker
"Overtalt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen andre som har opplevd at sigg smaker litt rart etter å ha farta? Synes det er ganske spesielt og har bare opplevd dette på speed
Ja vanlig det i mine øyne, samme på kola, men "værre" på amf, ikke at det plager meg
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fordi amfetamin er sentralnervestimulerende, så du kommer til å merke blant annet det. Kokain som nevnt over her er også en stimulant. Drikk mer vann, skaff mildere sigaretter eller slutt å speede.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi amfetamin er sentralnervestimulerende, så du kommer til å merke blant annet det.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det påvirke smaken?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvorfor skulle det påvirke smaken?
Vis hele sitatet...
Jeg syns ingenting er godt på speed jeg da. Ikke tyggis, ikke mat, brus blir for mye kullsyre, vann smaker for tamt/på kanten til vondt.

Juice er altfor søtt. Nei pepper og smaksløker blir for meg som tannkrem og kaviar
Ja eller tannkrem & grapefrukt.

Men sånn alvorlig så kan jeg ikke se noen god grunn til dette, og opplever det heller ikke slik.
Hvis man tar dette oralt, så kanskje det kan ha en faktisk effekt inne i munnhulen
og på tunga slik at smak forandres.
Jeg er åpen for det.
Opplevdte dette en del selv på alle måtene man tar amf på aldri skjønt meg på det greiene der Men still selv om den smaker rart, amf + sigg = nam nam
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ja eller tannkrem & grapefrukt.

Men sånn alvorlig så kan jeg ikke se noen god grunn til dette, og opplever det heller ikke slik.
Hvis man tar dette oralt, så kanskje det kan ha en faktisk effekt inne i munnhulen
og på tunga slik at smak forandres.
Jeg er åpen for det.
Vis hele sitatet...
Samma med nasalt da, det drypper jo og smaken dukker opp i kjeften uansett
Sitat av 420master Vis innlegg
Samma med nasalt da, det drypper jo og smaken dukker opp i kjeften uansett
Vis hele sitatet...
Selv om jeg selv ikke opplever dette slik så er jeg åpen for att andre kan det.

Men det var en anonym bruker litt lengre opp som hevdet at
grunnen til smaksforandringen var å finne i at "Fordi amfetamin er sentralnervestimulerende"
det var det jeg reagerte på.
Sist endret av vindaloo; 17. februar 2021 kl. 16:26.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Selv om jeg selv ikke opplever dette slik så er jeg åpen for att andre kan det.

Men det var en anonym bruker litt lengre opp som hevdet at
grunnen til smaksforandringen var å finne i at "Fordi amfetamin er sentralnervestimulerende"
det var det jeg reagerte på.
Vis hele sitatet...
Jeg merker ikke noe særlig smaksforstyrringer, men blir jo tørr i kjeften da.
Drakk ikke vann på 2 dager på speed, og søkte opp, alt det som feilet med meg. Jeg leste faktisk en hallusinasjon på freak hvor det sto nøyaktig hvor mye jeg hadde tatt og nøyaktig hvor mange dager jeg hadde speedet, hadde heller ikke bruker den tiden svarene på den tråden var kun, du tørker ut, uten vann. Hadde sikkert dauet om det ikke hadde vert for freak og den hallusinasjonen lol. Sykt!
Anonym bruker
"Overtalt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Opplevdte dette en del selv på alle måtene man tar amf på aldri skjønt meg på det greiene der Men still selv om den smaker rart, amf + sigg = nam nam
Vis hele sitatet...
Interessant. For meg har det ofte vært avhengig av typen amfetamin om jeg liker nikotinet eller ikke. På noen typer merker jeg ikke noen merkelig smak og synes sigg også er digg med speed, andre ganger blir den rare smaken litt ekkel for min del og da holder jeg meg unna nikotinet.
Guff gjør noe med likevekten i munnen, tørker ut og påvirker slimproduksjon betydelig. Særlig dette med dehydrering tror jeg er relevant for smak. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver, men har ikke noe svar på mekanikken bak det...