Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1487
Hei. Jeg spillte WoW ca. klokka 6 idag, logget av og logget på igjen nå klokka 8. Men jeg får opp at accounten min er locked. Har prøvd sånn password recovery men tok feil for mange ganger, var noe jeg ikke husket. Har heller ikke fått noe E-mail. Hva Søren jaabæk gjør jeg nå?

All hjelp settes pris på.

Har kjørt virusscan.

Jeg byttet også nett imellom denne tida, altså hus. Kansje noe med det å gjøre?
Du burde få mail om hvorfor accen er sperra.
Fikk mail nå. B.l.a står det:

This can be caused by logging in from a new location, but it may also signal an attempt to gain unauthorized access to your account.

Freak er hellig. Det viser seg at hver gang jeg oppretter en tråd. Så ordner det seg. Uansett om jeg får svar eller ikke.

Takk!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Når det skjedde med meg måtte jeg sende inn bilde av bankkort osv for å få åpnet
Det er bare å resette passordet. http://eu.battle.net , velg password recovery, og simsalabim så er accounten åpen igjen
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Ring in til Blizzard hvis alt annet failer, pleier å funke.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Når det skjedde med meg måtte jeg sende inn bilde av bankkort osv for å få åpnet
Vis hele sitatet...
Går ikke an å bruke bankkort lenger. Bilde av pass fungerer derimot.

Blizzard er svært behjelpelige både på telefon og via web-form. Ulempen med sistnevnte er at det tar litt lenger tid å få svar. Når man først har kontakt per telefon, går ting som det suser (selv om det koster litt).
Sitat av Carmex Vis innlegg
Når det skjedde med meg måtte jeg sende inn bilde av bankkort osv for å få åpnet
Vis hele sitatet...
Burde ikke være behov for å sende inn legitimasjon til Blizzard, du skal bare gå til linken du får i epost og endre passord. Er ikke noe farlig, får ofte det selv da jeg logger på andre steder enn hjemme i blant .
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Går ikke an å bruke bankkort lenger. Bilde av pass fungerer derimot.

Blizzard er svært behjelpelige både på telefon og via web-form. Ulempen med sistnevnte er at det tar litt lenger tid å få svar. Når man først har kontakt per telefon, går ting som det suser (selv om det koster litt).
Vis hele sitatet...
Er det virkelig så god sikkerhet hos Blizzard?
Hva kommer det av?

Mange som blir frastjålet tingene sine?
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Går ikke an å bruke bankkort lenger. Bilde av pass fungerer derimot.

Blizzard er svært behjelpelige både på telefon og via web-form. Ulempen med sistnevnte er at det tar litt lenger tid å få svar. Når man først har kontakt per telefon, går ting som det suser (selv om det koster litt).
Vis hele sitatet...
Telefonsupport koster faktisk ingenting hvis du ringer UK nummeret med Skype!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Går ikke an å bruke bankkort lenger. Bilde av pass fungerer derimot.

Blizzard er svært behjelpelige både på telefon og via web-form. Ulempen med sistnevnte er at det tar litt lenger tid å få svar. Når man først har kontakt per telefon, går ting som det suser (selv om det koster litt).
Vis hele sitatet...
Å? De godtokk å bytte epost(da jeg har mistet tilgang til hotmailen min) når jeg la ved bilde av bankkort.

Skal dog sies at jeg la ved ganske mange bilder av cd kodene mine.
De vil ha original CD Key / boks. Da de sier at de ikke godtar expansions. Men for meg så fungerte det jo helt fint da jeg skrev min problemstilling og la ved Wotlk + Cataclysm key. Da sendte de bare en lenke til meg, og jeg fikk resatt passordet.
Skal nevnes at jeg kjøpte meg en authenticator etter det og
Hans Robin amigos
40 2
fikk det samme, men det var ikke så tidlig på morgen. trenger bare og skifte passord på din e-mail også skifte passord på battle.net etter du har skiftet passord på battle.net kan du logge inn igjen
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hei. Jeg spillte WoW ca. klokka 6 idag, logget av og logget på igjen nå klokka 8. Men jeg får opp at accounten min er locked. Har prøvd sånn password recovery men tok feil for mange ganger, var noe jeg ikke husket. Har heller ikke fått noe E-mail. Hva Søren jaabæk gjør jeg nå?

All hjelp settes pris på.

Har kjørt virusscan.

Jeg byttet også nett imellom denne tida, altså hus. Kansje noe med det å gjøre?
Vis hele sitatet...
skaffer deg et liv
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Går ikke an å bruke bankkort lenger. Bilde av pass fungerer derimot.

Blizzard er svært behjelpelige både på telefon og via web-form. Ulempen med sistnevnte er at det tar litt lenger tid å få svar. Når man først har kontakt per telefon, går ting som det suser (selv om det koster litt).
Vis hele sitatet...
Men det er umulig å få endret navn på en account selv om man har samme kredittkort, alle game-cards som er brukt. Retailt CD-key's etc D:
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Men det er umulig å få endret navn på en account selv om man har samme kredittkort, alle game-cards som er brukt. Retailt CD-key's etc D:
Vis hele sitatet...
å?

jeg endret navn (epost) på min account!
Sitat av Frufsa Vis innlegg
å?

jeg endret navn (epost) på min account!
Vis hele sitatet...
Umulig for meg..
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Umulig for meg..
Vis hele sitatet...
ta kontakt med de på support du

jeg la ved 6 cd koder og bankkort, og forklarte at jeg hadde glemt security spørsmålet mitt, og mistet tilgang til den andre eposten min.

funka som bare juling det
Sitat av Frufsa Vis innlegg
ta kontakt med de på support du

jeg la ved 6 cd koder og bankkort, og forklarte at jeg hadde glemt security spørsmålet mitt, og mistet tilgang til den andre eposten min.

funka som bare juling det
Vis hele sitatet...
E-post får jeg endret, men ikke navnet. Hadde tenkt til å legge den under Battle.net brukeren min.
Har retailt CD-Key, passord og security q/a.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
E-post får jeg endret, men ikke navnet. Hadde tenkt til å legge den under Battle.net brukeren min.
Har retailt CD-Key, passord og security q/a.
Vis hele sitatet...
hvilket navn er det du vil ha endret da?

battle tag får man endret.
epost er brukernavnet ditt.

jeg ser ikke helt hva du vil ha endret :/
Sitat av Frufsa Vis innlegg
hvilket navn er det du vil ha endret da?

battle tag får man endret.
epost er brukernavnet ditt.

jeg ser ikke helt hva du vil ha endret :/
Vis hele sitatet...
Navner accounten er registrert i sånn at jeg kan transfere characters i mellom.