Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1240
Anonym bruker
"Elektronisk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noen som vet om det er fraråder å trene etter en linje cola eller cola generelt? Er noen timer siden
Noen timer siden. Merker du rusen enda? Isåfall vil ikke jeg anbefale det, hjertet blir belasta enormt når man trener på brus og fort. Take care
Anonym bruker
"Stø Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er frarådet pga fare for hjertestopp
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet både MDMA og Coke:
MDMA: helt for jævlig dårlig treningsøkt
Coke: helt for jævlig dårlig treningsøkt

Ingen vits, det som dog har funket for meg er alkohol, du kjenner mindre smerte og kan holde på lengre
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
går nok fint siden det er over 2t siden
Anonym bruker
"Kjær Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjelder dette all fysisk aktivitet? Glemmer litt av dette midt i 12 timers sengevalser.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trene etter en line coke?
Vis hele sitatet...
Leste først "Irene etter en line coke?" og tenkte flaks for henne.

Cola er jo en påkjenning i seg selv så det høres ut som en dårlig idè å stikke å trene. I tillegg, hvorfor?
Siden det er såpass kort halveringstid tror jeg det ikke skal være noe farlig, men tipper du vil få en litt dårligere økt enn normalt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA: helt for jævlig dårlig treningsøkt
Vis hele sitatet...
Oi
Sist endret av Superspurv; 5. juli 2022 kl. 21:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.