Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2671
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg speeda med noen fremnede narkiser her om dagen og fikk en gul punisher ecstasy. vet noen om det er syre i den? ting kom i hvert fall helt utav kontroll. to av de var psykotiske og brukte hele kvelden på ritualer og å snakke om satan, djevelen, ofringer, illuminati. endte opp med at jeg løp ut, vet ikke om det bare var paranoia eller hva men jeg var genuint redd jeg skulle bli ofret eller noe.

uansett, denne følelsen har ikke gått over. jeg hører hvisking og lyder, ser ting fly forbi, ting som ser ut som de er fra "den andre siden". men en liten del av meg tenker at det bare er paranoia, men jeg tenker bare "hva hvis det ikke er" og klarer ikke å la det gå. har suttet på rommet med låst dør og kniv i hele dag. tenk om jeg ble dratt inn når de gjorde det sataniske rituale? det kan vel ikke være tilfeldig at jeg føler noe eller noen prøver å kontakte meg etter det?? høres dette logisk ut eller tror dere jeg er ute å kjører? har hevet innpå med xans idag, sovnet i 4 timer men våknet i enda større panikk enn jeg hadde før..
Mye ecstasy inneholder 2-CB nå. - Egen erfaring / og ting jeg har hørt


Men det er full mulig å få psykose av MDMA. Ved store doser.
Har prøvd blå punishers.. De var ganske speeda
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har prøvd blå punishers.. De var ganske speeda
Vis hele sitatet...
jeg hadde speeda i 2 døgn i forkant så jeg var allerede speeda, men fikk mye halliser og paranoia. har slitt litt med det tidligere så er sensitiv for sånt da. men burde det ikke gå over når rusen er over? 27t siden jeg tok pilla men jeg hører fortsatt noe, djevelen? og ser ting fra den andre siden.
Oppsøk lege eller legevakt for å få antipsykotika asap. Ring en venn som kan følge deg om du er for redd til å gå dit eller si til legevakta at de må komme å hente deg for du er for redd. Da sender de noen fra psykisk akutt team til deg så du får hjelp!
Det er ikke helt uvanlige å ha slike "synsforstyrrelser" etter en skikkelig tur, blir ikke psykotisk av det i seg selv, men, har du angst for dette og mener det er djevelen som står bak dette burde du kanskje kontakte akutt team. bedre før en sent.

Men, altså, når du holder på slik, med flere dager med stoff, så ber du om det selv.
Sist endret av Hans Høyhet; 30. april 2022 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det er ikke helt uvanlige å ha slike "synsforstyrrelser" etter en skikkelig tur, blir ikke psykotisk av det i seg selv, men, har du angst for dette og mener det er djevelen som står bak dette burde du kanskje kontakte akutt team. bedre før en sent.

Men, altså, når du holder på slik, med flere dager med stoff, så ber du om det selv.
Vis hele sitatet...
Det er mer enn synsforstyrrelser når han sitter med låst dør og kniv fordi han føler noen skal komme å ta han, hører stemmer og har en overbevisning om at han kan ha blitt brukt i et illuminatirituale som ofring. Han er oppriktig redd og er åpen for at det er en mulighet
Ikke no av det er logisk og jo før man får hjelp jo mindre varige mén får man av at hjernen er så vrangforestilt og paranoid.
Sist endret av Harek; 30. april 2022 kl. 02:13.
Sitat av Harek Vis innlegg
Det er mer enn synsforstyrrelser når han sitter med låst dør og kniv fordi han føler noen skal komme å ta han, hører stemmer og har en overbevisning om at han kan ha blitt brukt i et illuminatirituale som ofring. Han er oppriktig redd og er åpen for at det er en mulighet
Ikke no av det er logisk og jo før man får hjelp jo mindre varige mén får man av at hjernen er så vrangforestilt og paranoid.
Vis hele sitatet...
Men det skjedde jo, han var med to fremmede narkomane, og der er vel djeveldyrkelse og illuminati hverdags for alt man vet. Kanskje var de spenna gærne og faktisk tenkte å offre ham til illuminati og alt det vrælet der.

Det er nok også mulig at han bare er uerfaren og har latt det gå inn på seg, han har jo brutt loven: set&setting, og plassert seg selv, høy, midt blant djeveldyrkende narkomane som for alt vi vet var så spinn gærne at de tenkte det ville være en god ide å offre ham.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg hadde speeda i 2 døgn i forkant så jeg var allerede speeda, men fikk mye halliser og paranoia. har slitt litt med det tidligere så er sensitiv for sånt da. men burde det ikke gå over når rusen er over? 27t siden jeg tok pilla men jeg hører fortsatt noe, djevelen? og ser ting fra den andre siden.
Vis hele sitatet...
Der har du svaret. Det er ganske enkelt å pådra seg psykose av søvnmangel sammen med amfetamin i seg selv. Det er en klassiker. Alle som omgås speed må jo ha fått med seg at den er kjent for å forårsake psykoser under langvarige binges.

Du tok i tillegg knips som sannsynligvis inneholder mer MDMA enn nødvendig og kanskje enda mer amfetamin. La oss si knipsen ikke hadde amfetamin eller noe annet i seg - har du stuka på amfetamin i 2 døgn også beslutter å ta MDMA, spesielt 200+ mg (som den knipsen lett kan ha i seg - mye overdosert knips ute og går), så ber du om halliser og noia.

Noia, mistenksomhet, overtenkning og esoterisk/religiøs tematikk i tankegangen er klassiske tegn begynnende psykose. Hvis du har Quetiapin/Seroquel, eller bare benzo, så ta det og gå og legg deg. Du er ikke i fare, slutt å spekulere på det.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har sitti og trodd at folk rundt meg plotta for å ta meg og prata i koder foran meg mens jeg var alt for høy på no tidlig rc "knips". Er ikke så sikker nå lengre, tror det første bare var i hodet mitt iaf.
Ikke lurt å putte i seg ting som gjør deg så følelsesmessig sårbar i ustabile settinger. Skal jeg henge med illuminati og menneskeofrende satanistkulter så foretrekker jeg ketamin.
Sist endret av Bothrops; 30. april 2022 kl. 04:08.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje speeden var metamfetamin eller blanding meta/amf. Meta er vanvittig mye mer potent enn amfetamin, men ikke alltid enkelt å skille ved et par døgns bruk. Bortsett fra at psykosene/hallisene som blir mye kraftigere med meta er min erfaring. Det skal ikke mye benzo til for å roe det, mellom 2 og 5 mg holder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg speeda med noen fremnede narkiser her om dagen og fikk en gul punisher ecstasy. vet noen om det er syre i den? ting kom i hvert fall helt utav kontroll. to av de var psykotiske og brukte hele kvelden på ritualer og å snakke om satan, djevelen, ofringer, illuminati. endte opp med at jeg løp ut, vet ikke om det bare var paranoia eller hva men jeg var genuint redd jeg skulle bli ofret eller noe.

uansett, denne følelsen har ikke gått over. jeg hører hvisking og lyder, ser ting fly forbi, ting som ser ut som de er fra "den andre siden". men en liten del av meg tenker at det bare er paranoia, men jeg tenker bare "hva hvis det ikke er" og klarer ikke å la det gå. har suttet på rommet med låst dør og kniv i hele dag. tenk om jeg ble dratt inn når de gjorde det sataniske rituale? det kan vel ikke være tilfeldig at jeg føler noe eller noen prøver å kontakte meg etter det?? høres dette logisk ut eller tror dere jeg er ute å kjører? har hevet innpå med xans idag, sovnet i 4 timer men våknet i enda større panikk enn jeg hadde før..
Vis hele sitatet...
Med speeda så mener du amfetamin også en extacy på toppen av det hele?

Ut av erfaring med amfetamin i tidligere dager, og x i senere. Ser ikke jeg at det er noen god kombo altså. Etter en lang rus med amfetamin så kan man jo se skygger og ha direkte en forferdelig hallisunasjoner som flaggermus som kommer i sidesynet og en nedstemthet. Xén gjorde nok dette værre, om du er veldig paranoid så ta kontakt med DPS ambulant team og vær ærlig. Hele situasjonen er jo skummel, og kan utvikle seg til psykose eller værre. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg dit.

Men det er nok ikke noe spirituelt over saken. Og kjenner jeg Satan så vil ikke han plage deg uansett hvor mye troende du er eller ikke. Han har andre ting å finne på.

Se ann litt, men blir det værre. Så ta kontakt med ambulant akutt team. Da kan du kanskje få noen midlertidige antipsykotiske som fjerner stemmer og lyder. Og du får en god natt søvn.


Lykke til!
Sitat av Inay90s Vis innlegg
Og kjenner jeg Satan så vil ikke han plage deg uansett hvor mye troende du er eller ikke. Han har andre ting å finne på.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg bekrefte, satan er fult opptatt med meg om dagen.
Mange som speeder som synes det gøyeste er dag 3-5 pga hallusinasjoner som oppstår. En god grunn til å ikke henge med folk som tar mye amfetamin, direkte skummelt å være rundt de noen ganger. Spis en rislunsj og en benzo, så sov 20 + timer. Verden er nok normal når du våkner.
Anbefaler alle å se serien "Archive 81" på Netflix når de er på tur��