Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 941
Hei vurderer å kjøpe meg en ordentlig bong da jeg sparer sinnsykt mye weed på bong kontra joints, noen her som har tips? Har en liten plast bong ifrå før, denne har da en liten brønn som jeg foretrekker.(Bruker lite i hver bowl)
Denne er kanskje litt for lik den du allered har, men det er denne jeg bruker. Den funker fjell, og brønnen er stor nok selv om du ikke fyller den helt

Har aldri prøvd noe annet enn akryl, men vil tro at glass egentlig er litt bedre - virker hvertfall mer solid !
Jeg har vært igjennom endel bonger og akryl er søppel, enkelt å greit fordi vask er stress, og hvilken stoner vil stresse?

Etter flere roor, og Black leaf i alle slags størrelser så havnet jeg på denne

Den er suveren, den eneste tingen jeg ikke likte med den var brønnen som fulgte med, så anbefaler å bytte ut den med noe bedre, men når det kommer til kick, mild mot halsen og god effekt er den en sikker vinner
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler å koble en god vaporizer til bongen. Bruker selv glassbong med isbiter og en Mighty+. En mer behagelig og renslig måte å røyke på, har jeg enda ikke oppdaget.
Den må være enkel å rengjøre hvis du ikke vil ha ekkel bonglukt i hele leiligheten
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Hør på Kloakk, gå for glass! Helst en med god tykkelse på glasset, så den ikke eksploderer av at noen ser på den

Funker fint med tynt glass også altså, men ett trekk for mye så kordineringsevnen er blitt en funksjonshemming, så er det bare å bestille ny..

Har god erfaring med Black Leaf, men de skikkelige merkene er ofte overpriset her til lands. Håper alle som har mulighet for det støtter www.shady.no! Kjapp, diskret pakke som inneholder det meste ett stonerhjerte kan begjære!

www.medvape.no må jeg nesten også slenge med, har ingen tilknytning til noen av butikkene! Kun meget fornøyd kunde
Sist endret av Mr.Septik; 1. mai 2022 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, blir vel å bestille fra da shady tenker jeg