Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1635
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Tok en kapsel for litt over to timer siden.
Fikk grei funk, føler meg småchill.

Men sitter med en til her.
Er det farlig å spise den siste, eller vil det bli for mye tror dere?
Ikke noe særlig toleranse på opioder om dagen.
Blander kun med weed
Mann 90kg
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor mange mg er kapselen?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvor mange mg er kapselen?
Vis hele sitatet...
20mg, står øverst
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
20mg, står øverst
Vis hele sitatet...
ja trodde det var hvor mye du tok til sammen, fins det 20mg kapsler?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
20mg, står øverst
Vis hele sitatet...
isåfall blir det for mye, men du kan jo ta ut litt å snorte
Uten toleranse ville jeg ha ventet ennå lengre før du tar mere. Spesielt om du kun har 20mg-kapsler. LD50 (Dosen der 50 % av undersøkelsesobjekte døde) er 60mg. For opioidnaive individer er altså 40 mg 20mg under dosen der 50 % av befolkninga dør, altså forholdsvis små marginer. Halveringstida er ca 3 timer, som betyr at 3t etter inntak har du ca 10mg innabords. Da kan du ta 20 mg til med relativt godt margin. Merk at dette er generalisert informasjon som ikke nødvendigvis er presist på individnivå. Anbefaler uansett at du har noen sammen med deg, helst med naloksone tilgjengelig
Sist endret av Nether; 19. februar 2021 kl. 19:15.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nether Vis innlegg
Uten toleranse ville jeg ha ventet ennå lengre før du tar mere. Spesielt om du kun har 20mg-kapsler. LD50 (Dosen der 50 % av undersøkelsesobjekte døde) er 60mg. For opioidnaive individer er altså 40 mg 20mg under dosen der 50 % av befolkninga dør, altså forholdsvis små marginer. Halveringstida er ca 3 timer, som betyr at 3t etter inntak har du ca 10mg innabords. Da kan du ta 20 mg til med relativt godt margin. Merk at dette er generalisert informasjon som ikke nødvendigvis er presist på individnivå. Anbefaler uansett at du har noen sammen med deg, helst med naloksone tilgjengelig
Vis hele sitatet...
Hjertelig takk for god info!
Snart gått 3timer, så tar nok en til i kveld
Hvordan er det evt og åpne kapselen og sniffe halvparten?
Sikkert bedre å svelge?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om jeg heller sparer den til i morgen, og spiser 600-900mg neurontin, vil dette være en farlig kombo?
Tenker det er bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite!
Takker for svar, god helg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hjertelig takk for god info!
Snart gått 3timer, så tar nok en til i kveld
Hvordan er det evt og åpne kapselen og sniffe halvparten?
Sikkert bedre å svelge?
Vis hele sitatet...
Primærforskjellen mellom sniffing og oralt inntak er hvor fort det tas opp i blodet. Hvis du sniffer det går stoffet rett gjennom de nasale slimhinnene og direkte over i blodet, mens dersom du spiser det må det gjennom deler av fordøyelsessystemet før det tas opp. Totaleffekten er nokså lik, og du bør derfor kun tenke på totalinntaket og ikke hvordan stoffet tas.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg heller sparer den til i morgen, og spiser 600-900mg neurontin, vil dette være en farlig kombo?
Tenker det er bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite!
Takker for svar, god helg!
Vis hele sitatet...
Man vet ikke helt hvordan neurontin virker, men det er observert synergistisk effekt mellom neurotintin og opioder. Altså blir effekten sterkere dersom man tar dem sammen. Jeg tør ikke si noe om selve doseringene, annet enn at jeg ville ha unngått å ta dem sammen, spesielt om jeg var opiodnaiv. I utgangspunktet er 600mg neurontin + 20mg oxycodone trolig ikke dødelig, men jeg ville likevel ikke ha kombinert dem. Det er så mange andre fornuftige måter å ruse seg på at man trenger ikke ta sjansen. At du i det hele tatt stiller disse spørsmålene får meg til å tenke at du er oppegående, så finn heller bedre måter å ruse deg på
Sist endret av KjemikalieX; 19. februar 2021 kl. 21:33. Grunn: user req
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar Nether!
Droppet neurontinen.
Spiste kapselen med 20mg ca kl 18.00 idag, er det farlig å avslutte kvelden med enten 10mg diazepam, eller 0,5mg xanax.
Litt toleranse på benzo.
Takker for svar igjen!
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså droppet neurontinen, spiste det ikke!
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke meningen å spamme her, men fikk ikke til å redigere andre gangen!
Hva med to halvlitere øl?
Hadde bare disse pillene, vil nyte de mest mulig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar Nether!
Droppet neurontinen.
Spiste kapselen med 20mg ca kl 18.00 idag, er det farlig å avslutte kvelden med enten 10mg diazepam, eller 0,5mg xanax.
Litt toleranse på benzo.
Takker for svar igjen!
Vis hele sitatet...
Det skal nok gå helt fint, men husk at både oxyen og benzoen blir sterkere når de tas sammen. Hold deg til doseringene du har planlagt, ikke ta begge pillene.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke meningen å spamme her, men fikk ikke til å redigere andre gangen!
Hva med to halvlitere øl?
Hadde bare disse pillene, vil nyte de mest mulig
Vis hele sitatet...

Velg enten ølla eller benzo. Ikke ta alt samtidig. Alkohol, benzo og opioder er alle sentraldepressive medikamenter som virker synergistisk, og desto flere man kombinerer jo mer uforutsigbar blir effekten. Du risikerer en skikkelig bender om du tar alt. Vær forsiktig. Håper at du har noen sammen med deg
Sist endret av Nether; 20. februar 2021 kl. 21:42.
Neurontin er vel kanskje det jeg ville bekymra meg minst for, oppi alt det her.
50mg er monsterdose for de som ikke er avhengig.. for oss avhengige er det en kjip smell ^^
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du ingen toleranse er det ingen problemer å adde 10mg til, 40mg totalt blir kanskje litt mye (ikke nødevendigvis farlig, men bedre å være på den sikre siden).

Med din vekt ville jeg gått for 30mg doser hvis du ikke får god nok funk på 20mg.
Røyker selv cannabis til oxy, magisk, en av mine favoritt komboer.
Spiser du eller setter? Skal mye til å spise på seg overdose

Tror ikke det er noe farlig å innta ganske mye mer uten toleranse så lenge du spiser det. Overdose og død er ved injeksjoner som regel.
Sist endret av Sondre; 21. februar 2021 kl. 01:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror det skal gå bra med en vekt på 90 kg