Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 759
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett på denne: https://www.kjell.com/no/produkter/h...erkvern-p47025

Vil jeg få bedre resultater med en kverner enn en morter? Er bare redd for at noe av pulveret vil sette seg fast i maskinen.
Drit i den. Bruk en grinder som man bruker på weed
Når jeg har hatt mine stående nå i cirka 4-6 måneder smuldrer de ganske fint bare jeg tar på dem, du kan jo gjøre som Antiex sier. For min del hadde jeg bare investert i morter av stein, da stein ikke vil absorbere noen av tingene du prøver å pulverisere. Kjøper du med et trehåndtak risikerer du at det blir sittende igjen i ''håndtaket''.

Morter på Clas Ohlson
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:25.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du får raskere resultat med den, men morter vil nok overgå den angående hvor fint pulver du kan lage om du orker å holde på lenge nok.

Det vil sette seg fast her og der i maskinen, så du burde ikke bruke den til å male andre ting: Du burde ha en separat en for kverning av mat/drikkeingredienser